آثار و برکات تحول بنیادین آموزش و پرورش، بارورتر از همیشه نمایان خواهد شد

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی:
آثار و برکات تحول بنیادین آموزش و پرورش، بارورتر از همیشه نمایان خواهد شد
دکتر محمدیان، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، کاربست راهکارهای سند تحول و برنامه درسی ملی را ضامن روزآمدی، رشد کیفی و توسعه تعلیم و تربیت اسلامی خواند.
به گزارش روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دکتر محمدیان اعلام کرد: آموزش و پرورش بعد از انقلاب اسلامی، مؤلفه‌های اساسی نظام تعلیم و تربیت را دچار دگرگونی کرده است. توفیق آموزش و پرورش در پوشش نزدیک به صد‌در‌صد کودکان لازم‌التعلیم، گامی مهم برای توسعه عدالت آموزشی بوده است. وی افزود: کیفیت‌بخشی به آموزش و تربیت با بکارگیری روش‌های نوین آموزشی، ارتقاء سطح علمی و مهارتی معلمان، بهره‌مندی از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات آموزشی و توسعه و تجهیز مدارس، عدالت تربیتی ـ آموزشی و دستیابی به آموزش و پرورش مناسب را گسترده‌تر می‌کند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افزود: من اطمینان دارم که آموزش و پرورش ایران، با کاربست راهکارهای سند تحول و برنامه درسی ملی، تا سال 1404 رتبه نخست آموزش و پرورش با‌کیفیت و روزآمد مبتنی بر نظام تعلیم و تربیت اسلامی را در منطقه حائز خواهد شد.
دکتر محمدیان یادآوری کرد: کار و ماموریت آموزش و پرورش تربیت انسان است. این کار در بلندمدت آثار خود را نشان می‌دهد. امروز ثمرات اندیشه‌های شخصیت‌هایی مانند باهنر و رجایی در امور تربیتی و مراکز تربیت معلم شکوفا شده است و در فردای جمهوری اسلامی، آثار و برکات تحول بنیادین آموزش و پرورش که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) پی‌گیری و عملیاتی می‌شود، بارورتر از همیشه نمایان خواهد شد.
معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: نسل جوان امروز انقلاب اسلامی، با نشاط‌تر از نسل گذشته در عرصه‌های مختلف جهانی برای متجلی کردن آرمان‌های آن می‌کوشند و ما باید خود را موظف بدانیم تا این شور و نشاط همراه با شعور و شهود در متن زندگی اجتماعی و فردی امکان ظهور پیدا کند و آنان سهم و وظیفه خود را در ادارۀ کشور ایفا کنند.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.