رادیو معارف اجرای سند تحول در آموزش و پرورش را بررسی می کند

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از رادیو معارف، پنجره برنامه ای است که با هدف پیگیری اجرای سند تحول در آموزش و پرورش طراحی و تولید شده است.

حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمدرضا مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش طی 30 برنامه به موضوع های همچون جایگاه قرآن و آموزه های قرآنی و مصادیق اجرایی آن در نظام تعلیم و تربیت می پردازند.

همچنین مصادیق اجرایی آموزه های مهدویت و انتظار در نظام آموزشی، میزان کاربردی شدن میراث امام و انقلاب در نظام تربیتی، جایگاه اجرایی خصوصیات مشترک ایرانی اسلامی در آموزش و یرورش و میزان فعالیت های اجرایی و آموزشی برای اعتلای فرهنگ عمومی مبتنی بر نظام معیار اسلامی در این برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تبیین میزان مشارکت خانواده و نهادهای دولتی و غیر دولتی در نظام آموزش و پرورش، خودباوری، کارآمدی، قانونگرایی، نقادی و نوآوری درمدارس و تربیت معلم مبتنی بر مفاد سند تحول بنیادین و فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، از جمله محورهایی است که در این برنامه به آن پرداخته می شود.

«پنجره» کاری از گروه اخبار معارفی و برنامه های سیاسی رادیو معارف است که از روز شنبه ساعت 17 به روی آنتن می رود و علاقه مندان برای دریافت برنامه می توانند به صفحه اختصاصی «پنجره» مراجعه کنند.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
چهارشنبه, 26 شهريور, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.