پخش آنلاین فیلم های آموزشی در شبکه مدارس کشور

حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، درباره جشنواره رشد گفت: این جشنواره قدیمی ترین جشنواره و جزو حوزه آموزشی، فرهنگی و تربیتی است.

وی افزود: جشنواره رشد 44 دوره بوده و هدف گذاری که برای این قضیه شده، این است که فیلم های آموزشی خوب را شناسایی کرده، آن ها را معرفی و از سازندگان فیلم های آموزشی خوب تقدیر کند.

وی ادامه داد: در دو سه سال اخیر این هدف را شناسایی و تلاش کردیم این موارد را به مجموعه دانش آموزان و معلمان برسانیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: وضع اقتصاد فیلم آموزشی را مطرح کرده و برای آن طرح داریم. لذا از چند سال گذشته فیلم ها را به داخل مدرسه برده یا دانش آموزان را به داخل سینما بردیم. اما هنوز نگاه دانش آموز و معلم را تغییر نداده ایم.

محمدیان بیان کرد: توجه باید به سمت فیلم آموزشی تربیتی سوق پیدا کرده و تعریف درستی از آن شود. در این سازمان باید تعریف مشخص و معینی از فیلم آموزشی و بسته آموزشی که در سند تحول بنیادین دنبال می شود باید به مدرسه راه پیدا کند.

وی یادآور شد: از دانش آموزان و معلمان فیلم ساز حمایت کرده و فیلم های منتخب شده را در شبکه آموزشی مدارس ایران بارگذاری می کنیم تا مدارسی از ما که متصل به این شبکه هستند، بتوانند به صورت آنلاین از این فیلم ها استفاده کنند چراکه هر فیلم دارای شناسنامه خاص خود است.

تاریخ خبر: 
چهارشنبه, 7 خرداد, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.