تجلیل از معلم فیلمساز گیلانی در جشنواره فیلم رشد

به گزارش هنرنیوز، در چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد از رامین امیری معلم گیلانی و مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان رضوان‌شهر تقدیر به عمل آمد.

طی سال‌های اخیر با تلاش رامین امیری فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم رشد در مدارس مناطق کوهستانی و دورافتاده استان گیلان به نمایش درآمده است.

محی‌الدین بهرام محمدیان معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مرتضی رئیسی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و سعید بدیعی دبیر جشنواره چهل و پنجم با اهدای لوح و تندیس از این معلم سختکوش تقدیر کردند.

امیری فیلمی نیز از تلاش همکاران آموزش و پرورش در همین زمینه ساخت که گوشه ای از آن در مراسم به نمایش درآمد. وی با حضور بر صحنه خطاب به حاضران در مراسم گفت: من در این فیلم تنها یک روز از تلاش همکارانم را در سرزمین ایران نشان دادم. آنچه انجام شد تکلیفی بود که به عنوان معلم باید در تربیت فرزندان این سرزمین انجام می‌دادم.

تقدیر از فرهنگیانی که در سطح استان های کشور برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره رشد تلاش کرده اند از دیگر بخش‌های ویژه مراسم افتتاحیه بود.

گفتنی است چهل‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از 22 تا 29 آبان ماه 1394 همزمان با تهران در 5 استان دیگر کشور در بخش های فیلم داستانی بلند، فیلم داستانی کوتاه، فیلم مستند، فیلم مستند آموزشی و انیمیشن برگزار خواهد شد.

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 25 آبان, 1394

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.