سرمایه گذاری برای فیلم دانش آموزی، سرمایه گذاری بلند مدت و پرثمر است

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، گفت: سرمایه گذاری برای فیلم دانش آموزی، سرمایه گذاری بلند مدت و پرثمر است نه هزینه کرد بی حاصل

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم رشد، حجت الاسلام محمدیان در آیین اختتامیه چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد، با بیان اینکه ما در سالهای گذشته فیلم آموزشی کمی تولید کردیم، گفت: امسال از کسانی که در حوزه چندرسانه ای ها فعالیت می کنند برای پشتیبانی دعوت کرده ایم که بیایند و به ما کمک کنند تا فیلم های بیشتری تولید کنیم.
وی افزود: فیلم های رشد برای یک سالن و یک شهر نیست بلکه از لحظه کلید خوردن آن تا جشنواره سال بعد ادامه دارد این در حالی است که فیلم های سال گذشته برای یک میلیون دانش آموز در سراسر کشور به نمایش در آمد.
حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: ما می خواهیم فیلم های آموزشی و تربیتی که بر اساس سند تحول بنیادین ساخته می شود را به همه دانش آموزان نشان دهیم و آموزش را برای آنان تسهیل کنیم.
وی بیان کرد: یادگیری از طریق رسانه های آموزشی باید با حفظ ارزشهای فرهنگی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه امسال برگزاری جشنواره فیلم رشد به چند لحاظ با سالهای پیش تفاوت داشت، افزود: اول چون در پایتخت فرهنگی جهان اسلام و در کنار مرقد مطهر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
وی ادامه داد: امسال در بخش دانشجو معلمان و حوزه های علمیه هم در این جشنواره اثر آموزشی داشتیم و هم اینکه کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان و معلمان نیز برگزار شد.
رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، خاطرنشان کرد: اقتصاد فیلم آموزشی، اقتصاد پویا و بانشاطی نیست زیرا سرمایه گذاری ها بیشتر برای فیلم های گیشه ای صورت می گیرد.
وی سرمایه گذاری برای فیلم های دانش آموزی را یک سرمایه گذاری بلند مدت و پرثمر عنوان کرد و افزود: در این راستا سرمایه گذاری، هزینه کرد بیهوده نیست.

تاریخ خبر: 
شنبه, 11 آذر, 1396

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.