جشنواره بین المللی فیلم رشد پیام رسان صلح و دوستی به ملل جهان است

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حجت الاسلام بهرام محمدیان در مراسم اختتامیه چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که با حضور وزیر آموزش و پرورش و هنرمندان فیلم ساز و تهیه کننده عصر روز جمعه 30 آبان ماه در سینما فلسطین برگزار شد، فیلم های این جشنواره را پاک و با نشاط توصیف و از همه دست اندرکاران و هنرمندان درخواست کرد، با توجه به فطرت پاک کودکان و نوجوانان و متناسب با آن اقدام به تهیه فیلم کند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به سند تحول بنیادین افزود: بر اساس سیاست های تحولی آموزش و پرورش، نگاه ما این است که باید فضاهای یادگیری را متنوع و از ابزار و رسانه های مختلفی برای یاددهی – یادگیری استفاده کنیم تا دانش آموزان به توان بهتری دست یابند.

وی با بیان این که پوشش تحصیلی دانش آموزان لازم التعلیم تقریبا کامل شده اضافه کرد: مبنای نظام آموزشی بر آن است که زمینه تحصیل با کیفیت را برای همه کودکان کشور فراهم کند و آرزو می کنیم بتوانیم چنین فضایی را با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و فیلم های علمی، آموزشی برای همه کودکان در دور افتاده ترین نقاط کشورفراهم کنیم .

محمدیان جشنواره فیلم رشد را دریچه ای به سوی جهانی توصیف کرد که در آن آموزش و پرورش برای بهتر زیستن و با هم زیستن و در کنار هم در صلح و آرامش زیستن تعریف شده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در خاتمه از همه دست اندرکاران چهل و چهارمین جشنواره بین المللی رشد به ویژه هنرمندان دانش آموز، معلم وموسساتی که به عنوان حامی از برگزاری جشنواره پشتیبانی نموده اند تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در پایان تندیس زرین و سیمین و لوح تدیر به برگزیدگان این جشنواره در 5 گروه مستند علمی– آموزشی، مستند، داستانی بلند، داستانی کوتاه و پویانمایی(انیمیشین) اعطا شد.

تاریخ خبر: 
شنبه, 1 آذر, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.