توزیع 120 میلیون جلد کتاب درسی در شهریور 93/ کتب جدیدالتألیف خرداد زیر چاپ می‌رود

حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان، معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید تغییراتمان برای کتاب‌های پایه چهارم ابتدایی و پایه هشتم است که این کتاب‌ها همسو با برنامه درسی ملی تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته نیز کتاب‌هایی را تولید کرده بودیم که امسال نسبت به رفع اشکال و نقد آنها اقدام می‌کنیم که این کتاب‌ها در پایه‌های دوم، سوم و ششم ابتدایی و هفتم هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان گفت: در حال حاضر کتاب‌هایی که برای سال تحصیلی جدید، بدون تغییر هستند، چاپ شده‌اند و کتاب‌های جدیدالتألیف، خرداد ماه زیر چاپ می‌رود که امیدواریم بتوانیم مرداد ماه از زیر چاپ در آوریم و شهریور ماه، طبق روال توزیع شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افزود: مجموعه کتاب‌ها با احتساب کتاب‌های کار و کتاب‌های راهنمای معلم، 1190 عنوان است که 120 میلیون جلد می‌شود.

تاریخ خبر: 
جمعه, 29 فروردين, 1393

نظرات

من یک دانش اموز پایه هفتم هستم امیدارم که مثل سال گذشته نشود و کتاب هایمان به موقع به دستمان برسد

سلام فرزند عزیزم ، همکاران من تلاش کرده اند کتابهای درسی را بموقع منتشر کنند و امیدوارم موزعان و فروشندگان کتابهای درسی نیز بهنگام آنرا در دسترس شما فرزندان خوبم قرار دهند. اما اگر مشکلی در توزیع کتاب ها بود حتما ما را با ذکر آدرس با خبر کنید. برایتان آرزوی موفقیت دارم.

Pages

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.