قم دارای ظرفیت کسب بالاترین رتبه ها در عرصه پژوهش است

حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از قم، درباره برگزاری همایش قدردانی از معلمان پژوهنده قم اظهار کرد: مراسمی که به عنوان تجلیل از همکارانی که اقدام پژوهش کرده اند، نوعی گرامیداشت تلاش های همکاران فرهنگی است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور افزود: اگر همکاران ببینند فعالیت هایی که انجام می دهند علاوه بر اثر بخشی در کار خودشان سبب شناسایی و تقدیر مسئولان حوزه آموزش و پرورش قرار می گیرند، الگوی دیگران می شوند و افرادی که فعالیت کمتری دارند نیز تشویق و دلگرم می شوند.

وی در بیان کارهای مثبت انجام شده در عرصه پژوهش، گفت: با اینکه کارهای خوبی انجام دادیم اما کارهایی هم که باید انجام شود اندک نیست. باید تک تک معلمان ما پژوهنده باشند. بنابراین تا رسیدن به این افق قدم های بزرگ زیادی باید برداشته شود.

محمدیان با اشاره به داوری آثار تصریح کرد: پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش همه اقدام پژوهش های دریافتی را سه سطح شهرستان، استان و کشوری داوری کردند و با ملاک های علمی که بررسی شد یکی از پژوهش های قم نیز حائز رتبه کشوری شد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور با اشاره به ام القری جهان اسلام بودن قم، خاطرنشان کرد: در این چند سال در زمینه پژوهش خیزش خوبی اتفاق افتاده است که این کار باید دوام و پایداری داشته باشد. البته در این مسیر علاوه بر شتابی که گرفته شده باید سطح کیفیت نیز مطلوب شود چون قم ظرفیت بالاترین رتبه ها را دارد.

تاریخ خبر: 
پنجشنبه, 28 آذر, 1392

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.