ممنوعیت تدریس کتاب های کمک درسی در مدارس

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام و المسلمین بهرام محمدیان افزود: اگر معلمی دانش آموزان را اجبار به خرید کتاب‌های کمک درسی کند این عمل تخلف است و با مدیر مدرسه برخورد می‌شود.

وی گفت: برخی ناشران کتاب‌های کمک درسی از مطالب کتاب‌های درسی کپی برداری کرده و آن را به عنوان کتاب کمک درسی با 10 برابر قیمت کتاب درسی در بازار به فروش می‌رسانند.

محمدیان افزود: امروز ما متوجه چاپ یکی از این کتاب‌ها شدیم که دقیقا کپی برداری شده از کتاب درسی بود و ما ناشر را شناسایی و موضوع را پیگیری حقوقی کردیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تاکید کرد: اگر دانش آموزی نیاز به مطالعه کتاب‌های کمک درسی داشت می‌تواند به کتابنامه‌های رشد آموزش و پرورش مراجعه و کتاب‌های استاندارد معرفی شده در این کتابنامه را مطالعه کند.

تاریخ خبر: 
چهارشنبه, 9 مهر, 1393

نظرات

حاج آقا من مصاحبه ی شما را از تلویزیون دیدم به خدا در بعضی مدارس حرف زور می زنند از من ١٨٠٠٠٠ هزار تومان فقط پول کتاب کمک آموزش گرفته اند وقتی من اعتراض کردم و فرمایش شما را کفتم ،جواب دادند نمی خواهید دانش آموز را از این مدرسه ببرید ما مستقل از آموزش و پرورش هستیم ما غیر دولتی هستیم . لطفا نظارت کنید.

حاج آقای محمدیان چه کسی بر مدارس غیر دولتی نظارت می کند ،فرزند من در یک مدرسه غیر دولتی در منطقه سه تهران درس می خواند به بهانه های من در آوردی خارج از چهار چوب الگوی شهریه از اولیا پول دریافت می کنند و در صورت اعتراض مدیر محترم می گوید شرایط مدرسه همین است اگر توانایی پرداخت ندارید به مدرسه دیگری مراجعه کنید!

Pages

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.