کتب درسی به استان‌ها ارسال شد

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان توصیه هایی در رابطه با پایه سوم ابتدایی داشته و بیان کردند: در برگزاری باقیمانده کلاسهای آموزشی در پایه سوم دقت بیشتری صورت گیرد.
وی بیان کردند: مدرسان پایه ششم را به عنوان پشتیبانان دروس تدریس شده انتخاب کنید تا بتوانند از کلاسهای درس حمایت کنند.
سپس تصریح کردند: کتابهای درسی به استانها ارسال شده؛ پیگیری کنید کتابها به موقع به دست معلمان برسد و تاکید کردند شخصا و با دقت این کتابها را بخوانید بخصوص مقدمه کتابها را ویژه مطالعه نمایید.
در ادامه درخواست نمودند: امسال برای هزار کلاس با 30 هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی در کل کشور برای درس قرآن؛ کتابی به نام "قرآن هدیه آسمانی" به استانها ارسال خواهد شد که تلفیق دو کتاب قبلی می باشد.
معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تاکید و سفارش مجدد کردند: معلمان پایه اول و دوم را جابجا ننمایید و به همین ترتیب معلمان پایه ششم نیز جابجا نشوند و اگر جابجا می کنید باید دوره مخصوص را دیده باشند.
وی افزود: تا پایه سوم تولیدات همسو و منطبق با برنامه درسی ملی است و در پایه چهارم و پنجم و ششم نیز نیاز به اصلاحات می باشد و برای این امر؛ برای پایه چهارم و پنجم پیشنهادات خود را ارائه دهید تا با این روش نیاز سنجی صورت گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدیان سفارش کردند: در هر استان یک ساعت از شبکه محلی وقت بگیرید و کتابهای جدید را در رسانه ملی معرفی کنید تا بدین روش اولیاء و دانش آموزان با محتویات کتابها آشنایی پیدا کنند.
معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به بررسی و توضیح کتابهای درسی پایه سوم پرداخته و بیان کردند این کتابها جهت تقویت هویت اسلامی ایرانی انقلابی و بر اساس پنج عنصر تفکر و تعقل، ایمان، عمل، اخلاق در چهار عرصه ارتباط با خود، خدا، خلق و خلقت تهیه و تنظیم شده است.
در پایان جلسه به سوالات معاونین محترم آموزش ابتدایی پاسخ دادند.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 18 شهريور, 1392

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.