تغییر کتاب‌های پایه پنجم و نهم در سال آینده/کتاب راهنمای معلم در اختیار فرهنگیان قرار گرفت

حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان معاون پژوهشی وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تهیه کتاب به روش تدریس برای معلمان اظهار کرد: کتاب راهنمای معلم ویژه معلمان تهیه کردیم و در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: کتاب راهنمای معلم راهنمای تدریس کتاب درسی است که معلمان می‌توانند از آن استفاده کنند، اما تلاش داریم برای آموزش این افراد تنها به کتاب اکتفا نکنیم و در کنار آن از بسته‌های آموزشی شامل راهنمای معلم، سی دی های آموزشی و کتاب کار دانش آموزان نیز استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان با بیان اینکه کتاب‌های درسی پایه چهارم و هشتم امسال تغییر یافته است گفت: کتاب‌های درسی پایه‌های پنجم و نهم نیز سال تحصیلی آینده تغییر می‌یابد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در پایان در خصوص برگزاری دوازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان تصریح کرد: انتخاب کتاب‌های این نمایشگاه بر عهده سازمان پژوهش است و این سازمان در انتخاب کتاب‌های نظری دارد بر این اساس که کتاب ها بر اساس کتاب نامه رشد تولید و تهیه شود.

تاریخ خبر: 
پنجشنبه, 25 دى, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.