روابط عمومی، قوه عاقله دستگاه!

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محی الدین بهرام محمدیان در پنجمین مرحله اجرای طرح «سازمان و یک روز با درهای باز» که صبح روز چهارشنبه 30 اردیبهشت با حضور جمعی از اعضای انجمن فعالان روابط عمومی ایران (افرا) برگزارشد ضمن تبریک هفته روابط عمومی افزود: روابط عمومی از جایگاه رفیعی برخوردار است. زیرا از یک سو باید به تبیین سیاست ها و برنامه های سازمان پرداخته و از سوی دیگر مانند آینه ای تخت اجزاء درون و برون را به مسئولان بنمایاند.

وی افزود: در این رویکرد روابط عمومی علاوه بر چشم و گوش دستگاه، قوه عاقله نیز هست و باید با ایجاد شبکه ای تعاملی چند جانبه و تحلیل وقایع و حوادث مانند نورافکن راه را برای مسئولان روشن نماید.

دکتر محمدیان با اشاره به رشد فزاینده فناوری در جهان اضافه کرد: در شرایط اجتماعی امروز، فناوری نه تنها یک نیاز که یک ضرورت است و با درک درست از این موقعیت 8-9 سال قبل که دییرکل شورای عالی آموزش و پرورش بودم، سند "فاوا " را تصویب کردیم که در حال اجراست و در این راستا آموزش فناوری را که قبلا در پایه سوم متوسطه تدریس می شد، به درس کاروفناوری پایه ششم ابتدایی انتقال دادیم. اما این کفایت نمی کند و باید به دنبال شبکه ای فراگیر و گسترده (همانند فیس بوک و توئیتر) باشیم تا دانش آموزان در اقصی نقاط کشور نیز بتوانند در بستری پاک، سالم و مطمئن به هم متصل شده و از خدمات آن استفاده کنند.

وی ایجاد بنیاد ملی شبکه رشد را یکی ازآرزوهای دست یافتنی خود برشمرد که در صورت همکاری دستگاه های مرتبط، با توجه به جمعیت قریب 13 میلیونی دانش آموزی و همین مقدار خانواده آنان، می تواند به یکی از بزرگترین مراکز جذب کودکان و نوجوانان و خانواده های تبدیل شود که بیشترین کلیک خور بین پایگاه های فارسی زبان را داشته باشد.

تاریخ خبر: 
پنجشنبه, 31 ارديبهشت, 1394

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.