9 دی یکی از حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران است

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در این سازمان در سخنانی اظهار داشت: آنچه مهم است هر روز خدا روز مقاومت و سربلندی است.

وی ادامه داد: ملت ایران روز حماسی کم ندارد و 9 دی نیز از روزهای حماسی ملت ایران است و گاهی بعضی‌ها کوتاه فکر هستند و بنده معتقدم حماسه 9 دی ثبت شد و باید بعد از این به عنوان معیاری برای راستی‌آزمایی کسانی که می‌گویند پایبند به جمهوریت و اسلامیت هستند قرار گیرد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی یادآور شد: با همه اختلاف سلیقه اصل انقلاب برای همه ما مهم است و قرآن کریم در سوره آل‌عمران می‌فرماید بعضی به جای محکمات قرآنی به دنبال متشابهات می‌روند و در انقلاب نیز همین گونه است و بعضی به جای محکم انقلاب به طرف متشابه آن می‌روند و محکم انقلاب ولایت فقیه است و همه باید به سوی آن بروند و اگر اصل را نمی‌بینیم و به سایه پناه ببریم مثل این است که در تاریکی و سراب گام برداریم.

به گزارش فارس محمود امانی مدیر کل دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش نیز در سخنانی اظهار داشت: کتاب من زنده‌ام با شعار سازمان ما همخوانی دارد و حیات طیبه بخشی از زندگی است که انسان‌ها درجاتی از آن را در این دنیا به دست می‌آورند.

امانی افزود: جلسه امروز از دو جهت متفاوت است اول اینکه سخنران جلسه از یک تجربه زیستی خاص سخن می‌گوید و هر کسی در زندگی خود این فرصت را به دست نمی‌آورد و دومین تفاوت آن است که کسی که این تجربه را به دست آورده یک زن است.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
سه شنبه, 9 دى, 1393

نظرات

از ریاست محترم سازمان نسبت به دعوت از سرکار خانم دکتر آباد و سخنان کوتاه اما نغز و پر مغز خود ایشان در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه سپاسگزاری می کنم و از بسیج سازمان نیز تشکر می کنم.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.