تسلیت به مناسبت هجرت شهادت‌گونه دانشجومعلم نجف عبداللهی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان معاون وزیر و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، به مناسبت هجرت شهادت‌گونه دانشجو معلم نجف عبداللهی، پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا»

باز هم معلم، باز هم خدمت، باز هم شهادت

دورۀ دفاع مقدس بود، بسیاری از دانشجویان مراکز تربیت معلم مشتاقانه به میدان جهاد می‌شتافتند و با مدال شهادت به شهر و دیار خود برمی‌گشتند. در صندلی خالی این شهیدان یک دسته گل و یک چفیه بود و یک نوشته‌ای که، "سلاحت بر زمین نخواهد ماند و سنگر تو را بی سنگربان نمی‌گذاریم". امروز واقعۀ هجرتِ شهادت‌گونۀ، دانشجو معلم دانشگاه تربیت معلم پردیس شهید مدرس ایلام، نجف عبداللهی خاطرۀ آن شهادت‌ها را برایم تداعی کرد.

هجرت ابدی دانشجوی انقلابی و آمادۀ خدمت جهادی از دیار آذربایجان، دیار مجاهدان عاشورایی، سرزمین باکری‌ها، اهل ورزقان، هم‌ولایتی ستارخان در حال آواربرداری و کمک به هموطنان کردزبان سرپل ذهاب در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان از این دارد که "همه جای ایران سرای من است" و خدمت بی منّت نه شعار، بلکه شعور مردان و زنان دلباختۀ انقلاب اسلامی است و هر روز پرافتخارتر از دیروز پژواک جهانی خواهد یافت.

ضمن تسلیت و تبریک، عروج شهادت‌گونۀ این دانشجو معلم عزیز از درگاه خداوندی برای خانوادۀ سوگوار ایشان صبر و اجر مسألت می‌نمایم و برای تمام دوستان، هم‌کلاسی‌ها و هم‌شهری‌های خودم و ایشان توفیق دوام راه این اسوۀ عینی در خدمت را آرزو می‌کنم.

خداوند این جوان عزیز را در جوار جوان عاشورایی مهمان فضل و رحمت خود بگرداند. انّه مجیب الدّعا

21 بهمن ماه 1396

محی‌الدین محمدیان

تاریخ خبر: 
شنبه, 21 بهمن, 1396

نظرات

آی قارداش یاندیم

قارداش یانار قارداش داغیندا جانیم ئوره گیم
یانان ئوره گیوه جانیم قوربان اولا قارداشیم

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.