داعش دشمن دین و تمدن است!

داعش دشمن دین و تمدن است. رفتارهای این فرقه نه با آموزه های دینی سازگار است و نه با سابقه و دستاوردهای تمدن بشری هم خوانی دارد.
بنا به گزارش واحد فرهنگی و ارتباطات مسجد و مجتمع اسلامی نور، آیةالله دکتر محی الدین محمدیان در سخنرانی هفتگی خود در جمع نمازگزاران مسجد با اشاره به جنایتهای هولناک داعش بویژه تخریب موزه تمدن موصل اظهار کرد: داعش با پیشینه ی دینی و مدنی سرزمین های اسلامی دشمنی دارد و کشورها و دولتهایی که از داعش پشتیبانی و حمایت می کنند شرکای جرم و جنایت آنان محسوب می شوند و باید در دادگاه های رسیدگی به جنایات جنگی و جرم علیه بشریت محاکمه شوند.
دکتر محمدیان افزود: در فهرست جنایات این گروه ضد بشری از تخریب اماکن دینی همانند مساجد و زیارتگاه ها و مراکز فرهنگی و تمدنی گرفته تا آدم سوزی و سر بریدن انسان ها و کشتار کودکان و زنان و برده فروشی جای دارد ، تنها یک مورد از این جنایتها در جهان امروز بدون پشتوانه ی قدرتهای استکباری از نوع امریکایی و اروپایی می توانست مواجه با اعتراض های دامنه دار جهانی شود.
آیةالله محمدیان در ادامه گفت: بی هیچ تردیدی گروههای تروریستی فرقه ای و دولتی مورد حمایت امریکا و دولتهای اروپایی است و با پول و امکانات و تجهیزات نظامی و اطلاعاتی آنان اداره می شوند. دکتر محمدیان اعلام کرد؛ جریان تکفیری دشمن محمد صلی الله علیه و آله است همچنانکه صهیونیستها افراطی ها و مسیحیت صهیونیستی با پیامبر اسلام اظهار دشمنی می کنند. هتک نام پیامبر در روزنامه ی اروپایی و هدم نام ایشان در مساجد توسط داعش از یک آبشخور سیراب می شوند.
استاد محمدیان سکوت مجامع و نهادهای تخصصی بین المللی مانند یونسکو ، آیسیسکو ،دادگاه بین المللی لاهه و صندوق حمایت از کودکان یونیسف در مقابله با جریان افراط و ترور را نشانه ی هماهنگی های پشت پرده ی آمران و مباشران این جنایتها دانست.
تاریخ خبر: 
شنبه, 9 اسفند, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.