پیام تسلیت استاد محمدیان به مناسبت درگذشت نابهنگام مرحوم سید محمد میرمحمدی عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

نور خبر: رییس مرکز مطالعات فقهی تعلیم و تربیت با انتشار پیامی درگذشت مرحوم دکتر سید محمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را به بیت مکرم مرحوم آیت الله میرمحمدی و محضر حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی دامت برکاته تسلیت گفتند.
متن این پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت تأسف انگیز مرحوم مغفور جناب دکتر سید محمد میر‌محمدی عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام که سالیان متمادی در سنگرهای مختلف در خدمت به نظام جمهوری اسلامی نقش آفرینی کرده بود ، موجب اندوه شد.
ایشان مردی محترم از خاندان علم و تقوا و دوستی بزرگوار برای ما بود که در هر ملاقات و دیداری جز شعف و مهربانی و صداقت و صمیمیت از او ساطع نمی‌شد. فقدانش در این روزهای پر غم برای خاندان میرمحمدی و شبیری ،برای مانیز همانند دیگر بستگان و دوستان مصیبتی جانکاه است.
اینجانب صمیمانه این مصیبت را به همه‌ی مصیبت دیدگان ازبستگان و دوستان به ویژه بیت مکرم آیت‌الله میرمحمدی رضوان‌الله علیه و محضر حضرت آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی دام ظله و فرزندان و بازماندگان ایشان از جمله اعضای محترم دفتر مقام معظم رهبری تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه‌ی الهی و برای مصیبت دیدگان صبرجمیل و اجر جزیل مسألت می دارم.اللهم اغفر له و اجعله عندک فی اعلی علیین بحق اجداده الطاهرین.
محی الدین محمدیان
۱۲/ اسفند /۱۳۹۸

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 12 اسفند, 1398

نظرات

در این مصیبت زیادی وارد این خانواده شد ارتحال پدر فقیه حضرت آیت الله میرمحمدی و مادر بزرگوار حاجیه خام شبیر زنجانی و خود این مرحوم. انصافا فرد سالم و پاکی بودند ، خداوند رحمتشان کند.

Pages

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.