پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم آیةالله طبرسی نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری

نور خبر؛ در پی درگذشت آیةالله طبرسی امام جمعه‌ی پیشین ساری و نماینده ولی فقیه در استان مازندران و نماینده مجلس خبرگان رهبری از سوی رییس مرکز مطالعات فقهی تعلیم و تربیت استاد محی‌الدین محمدیان پیام تسلیتی صادر شد، متن پیام اینچنین است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم ربّانی، مرحوم آیةالله نورالله طبرسی رحمت الله علیه، امام جمعه‌ی سابق شهرستان ساری و نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر گردید. آن مرحوم از حاضران عرصه های خدمت در جمهوری اسلامی بود و از جمله علماء اعلامی بودند که به فراخوان آموزش و پرورش و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در بررسی طرح‌ها و برنامه های آموزشی و تربیتی در سطح ملی و استانی به کرات جواب مثبت می‌دادند و با علاقمندی از اظهار نظر و مساعدت دریغ نداشتند.
اینجانب به نوبه‌ی خود درگذشت این عالم خدوم و فقید سعید را به حوزه های علمیه به ویژه روحانیت معظم مازنداران و مردم شریف خطه‌ی شمال مخصوصاً خانواده‌ و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال رحمت و غفران واسعه و حشر با اولیاء طاهرین و اجر و پاداش شایسته برای آن روح متعالی مسألت می‌نمایم. و انهّ ذوالفضل العظیم
بیستم بهمن ماه ۱۳۹۸
محی‌الدین محمدیان

تاریخ خبر: 
يكشنبه, 20 بهمن, 1398

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.