پیام تسلیت به مناسبت درگذشت علامه شیخ عبدالحسین الستری عالم بزرگ بحرین

نور خبر: در پی درگذشت علامه شیخ عبدالحسین الستری یکی از چهار عالم بزرگ بحرینی بود که جایگاه شامخ و برجسته ای در میان مردم بحرین داشت، آیةالله شیخ محی الدین محمدیان پیام تسلیتی را خطاب به مردم بحرین صادر کردند.

علامه شیخ عبدالحسین الستری از همرزمان آیةالله شیخ عیسی قاسم دام ظله و همانند ایشان تحت فشار هیأت حاکمه ی بحرین قرار داشت. بزرگان حوزه های علمیه و مردم بحرین درگذشت ایشان را ضایعه ای بزرگ برای بحرین می دانند. متن پیام چنین است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدّها شیئ
مردم شریف و مقاوم بحرین
شنیدن خبر ارتحال عالم ربانی علامه شیخ عبدالحسین الستری از علمای برجسته و مبارز بحرین، در غیبت آیةالله شیخ عیسی قاسم سلمه الله تعالی ،برای ما بسیار دردناک و تألم برانگیز است.
یقیناً شما ملت بحرین با توکل به خداوند متعال و تمسک به قرآن کریم در ظل عنایات خاصه ی حضرت حجّت عجل الله له الفرج در دوام مبارزه ی حق طلبانه ی خویش از پای نخواهید نشست. هرچند فقدان بزرگانی همچون علامه عبدالحسین الستری رحمه الله و حبس و حصر دیگر بزرگان علمای اسلامی و شیعی سخت و غم انگیز است ولی مردم مقاوم بحرین با توسل به معصومین علیهم السلام راه در پیش رو را خواهند پیمود.
اینجانب به نوبه ی خود این مصیبت بزرگ را به ساحت امام عصر ارواحنا فداه، محضر مراجع عظام و علمای اعلام، حوزه های علمیه مخصوصاً حوزه ی علمیه ی بحرین و حضور مقام معظم رهبری دام ظلّه و عموم مردم بحرین و بیت معزز آن عالم ربانی تسلیت عرض می کنم. از درگاه حضرت باری تعالی علو درجات آن عالم ربانی و خذلان و حرمان دشمنان دین و امت اسلامی را مسألت می نمایم.
محی الدین محمدیان
۵/ صفر المظفر /۱۴۴۰

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 23 مهر, 1397

نظرات

سماحةالشیخ محی الدین
از شما متشکریم
نشکرکم کثیرا و اسئل الله لکم التوفیق مأجورین ان شاءالله

دولةالسعودیه للوهابیین رأس الفتنة فی المنطقة اشرق الاوسط
تبّاًً للایادی الصهاینة

Pages

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.