انتقاد معاون پژوهشی وزیر از اظهارنظرهای غیرعلمی درباره اقدامات تحولی آموزش و پرورش

حجت الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس با انتقاد از اظهارنظرهای غیرعلمی و غیر کارشناسانه درباره فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام آموزش و پرورش در راستای تحول بنیادین، اظهار داشت: هرگونه اظهار نظر منتقدانه با هدف نفی همه تلاش‌های رو به رشد همانند اظهار نظرهای جانبدارانه به‌صورت مطلق که هرگونه نقص و کاستی را انکار می‌کند، غیرعلمی و غیرمنطقی است.

وی افزود: برای پاسخگویی صحیح به چگونگی اقدامات تحولی انجام یافته، استقرار نظام جامع رصد، نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت ضروری است.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ارتقای جایگاه آموزش و پرورش از نظر شاخص‌های کمی و کیفی در سطح منطقه و جهان در جهت تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله کشور نباید به‌صورت شعار مطرح شود، بلکه ضرورت دارد با هماهنگی و انسجام بین اهداف، سیاست‌ها، برنامه‌ها و محتوای تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، آموزش عالی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، گام‌های عملی برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، ایجاد زمینه مشارکت بسامان معلمان، خانواده‌ها، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی را در فرایند تعلیم و تربیت را پیش شرط تحقق اهداف یاد شده نامید.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
يكشنبه, 17 آذر, 1392

نظرات

چه دل و جرأتی دارید که توصیه می کنید از کار گذشتگان دفاع می کنید؟ البته مواظب باشید که غضنفری به خودتان گل نزند مارا دونا را ول کنید؟

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.