معاون وزیر آموزش و پرورش: کار فرهنگی منوط به اقناع فکر و اصلاح رفتار است

شفقنا(پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)- معاون وزیر آموزش و پرورش ایران، انجام کار فرهنگی و آموزشی را منوط به اقناع فکری و ذهنی، ایجاد آرامش و اطمینان خاطر، اصلاح اعمال و رفتار عنوان کرد.

به گزارش شفقنا، در مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره «خورشید ولایت»، حجت الاسلام و المسلمین «محی‌الدین بهرام محمدیان»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: هیچ کار فرهنگی و آموزشی موفق نخواهد بود، مگر اینکه این سه ویژگی در آن وجود داشته باشد.

او افزود: کار فرهنگی اگر اقناع فکری و ذهنی ایجاد کند و بتواند به دل ها آرامش و اطمینان خاطر ببخشد و اصلاح گری را در روابط و اعمال ایجاد کند، می تواند به اهداف خود برسد، در غیر این صورت کار ناتمام خواهد بود.

محمدیان عنوان کرد: خوشبختانه در جشنواره «خورشید ولایت» چنین هدفی وجود دارد و برخی از آثار توانسته پاسخگوی سئوالات ذهنی باشد و آرامش روانی را برای مخاطبان ایجاد کند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: شرکت در این مسابقه یک توفیق معنوی است و شما توانستید با صاحب این جشنواره ارتباط معنوی برقرار کنید؛ بنابراین از این امام همام آرزوی عاقبت به خیری را طلب کنید.

او افزود: هرکس به زیارت ایشان بیاید و برای ایشان کاری انجام دهد، امام رضا(ع) به زیارتش خواهد رفت و جوابش را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 2 شهريور, 1394

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.