قلبهای مستضعفان و رنج کشیدگان عالم، حرم امام خمینی (ره) است

نور خبر: قلبهای مستضعفان و رنج کشیدگان عالم که فریاد صمیمیت امام را در رهایی خویش شنیده اند حرم امام خمینی (ره) است که جنس آن سنگ و گل نیست بلکه مهر و محبت و عشق به خوبی ها و حق طلبی و حق خواهی است.

حضرت آیةالله محی الدین محمدیان در مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی رضوان الله تعالی علیه ضمن بزرگداشت خاطره ی شهدای قیام پانزده خرداد ،اظهار کرد : از آغازین روزهای نهضت اسلامی امام خمینی با صداقت و صمیمیت توانست اعتماد مردم را جلب کند و آنها را برای مقابله با ظلم و ستم نظام شاهنشاهی به قیام فرا خواند.مردم در طول مبارزات امام از او جز خدا خواهی و خیر خواهی برای امت اسلامی و ملت ایران چیزی دیگری ندیدند. امام همیشه پشتیبان مظلومان وَ محرومان و دلسوز آنان بود. او درد اسلام و قران را داشت و از اینکه عزت امت اسلامی مخدوش شود رنج می کشید . از همان روز اول ، آزادی قدس و نجات ملت مظلوم فلسطین را فریاد می کشید .
استاد دکتر محمدیان افزود : به دلیل همین صداقت و ایمان به خداست که بعد از بیست سال از رحلت آن بزرگوار هنوز نام ویاد او زنده است و مردم راه او را تعقیب می کنند و بر اهداف او پای می فشارند. وی تأکید کرد ،کسانی که به امام علاقه دارند باید میراث امام که نظام جمهوری اسلامی است پاس بدارند و از هر انحرافی در مسیر انقلاب اسلامی جلوگیری کنند . آیةالله محمدیان یادآور شد : حفظ نظام اسلامی و پرهیز از اختلاف و تفرقه و پیروی از ولایت فقیه سفارش امام و از اوجب واجبات الهیه است.
ایشان افزودند : مردم هر سال برای بزرگداشت خاطره ی امام و سوگواری برای ایشان در حرم ایشان گرد می آیند ولی همگان می دانند که قلب های تمام مستضعفان و محرومان عالم و همه مسلمانان و ولایتمداران در سراسر جهان حرم اوست. حرمی که از جنس سنگ و گل نیست،خشت و آجر نیست بلکه از جنس علاقه و مهر ومحبت و عشق به خوبی ها و حق طلبی و حق خواهی است ، این جماعت امام را و آرمان امام را فراموش نمی کنند هر چند فرسنگهااز حرم او دور باشند ،قلب رزمنده حزب الله ،مدافع فاطمی حرم حضرت زینب ، مجاهد أنصار الله یمنی ،مرد و زن مقاوم غزه و حتی آزادیخواه حق طلب آمریکای لاتین حرم امام خمینی بزرگ است.
آیة الله محمدیان تأکید کرد : این ویژگی به خاطرخداباوری و معاد باوری و ایمان به غیب و دل سپردن به امر مولا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برای آن بزرگوار فراهم آمده است.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
چهارشنبه, 13 خرداد, 1394

نظرات

ای خمینی ای امید توده های مستضعف
هرگز تو را از یاد نمی بریم و با تو رهسپاریم تا شهادت
اگر مستکبران در برابر دین ما بیایستند با تمام وجود در برابر تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد.
ای امام، اگر خستگان خسته اند، بخوابند ما تا پایان راه با آرمانهای تو خواهیم بود

امام رهبر اسلام ناب محمدی است و امروز اسلام ابوسفیانی که همان اسلام امریکایی است برابر توده های مسلمان صف آرائی کرده است ،ولی با امیر قافله امام خامنه ای به پیش می تازیم ،هیهات منا الذلة

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.