اسلام آیین پابرجای الهی تا پایان روزگار است

آیةالله محمدیان تبریزی: اسلام آیین پابرجای الهی تا پایان روزگار است.
نور خبر: آیةالله محمدیان تبریزی در مراسم بزرگداشت روز جمهوری اسلامی، نظام اسلامی را عطیه ای الهی در دوره ی آخرالزمان نامید و اظهار کرد برای هر نعمت الهی متناسب با خود شکری واجب است و شکر نعمت جمهوری اسلامی حفظ آن از آفات انحراف است، تا انقلاب اسلامی متصل به دولت کریمه ی مهدوی (عج) شود. ایشان ضمن توصیه به نصب العین قرار دادن فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری از سوی آحاد مردم به ویژه مسؤولان، تأکید کرد یکپارچگی مردم و اطاعت از رهبری در تحقق منویات اسلام عزیز رمز پیروزی است. ملت متحد و گوش به فرمان رهبر را نمی توان شکست داد. تاریخ گواه این مطلب است، در مقابل در طول تاریخ، چه تاریخ ایران و اسلام و چه تاریخ جهان شکست و اضمحلال نصیب ملتهایی شده است که در داخل خود دچار تفرقه و تشتت شده اند و یا از آرمانهای خود دست برداشته و از ادامه ی راه منصرف گشته اند و یا اینکه از رهبری خود فرمان نبرده و یا دچار رهبران فاسد گشته اند.
آیةالله محمدیان تبریزی اضافه نمود ،در قرن اخیر خداوند امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را حجت خود قرار داده و همگان از علماء و مسؤؤلان و آحاد مسلمانان را با ادامه ی راه و روش او در دفاع از اسلام و قران و استقلال کشور و مقابله با استکبار جهانی و امریکا و عناصر و حاکمان فاسد جهان اسلام امتحان و آزمایش می کند.
استاد محمدیان امام مسجد و مجتمع اسلامی نور تهران افزود معیار شناسایی حقیقت و درستی اهداف خود حقّ است و افراد با معیار حق سنجیده می شوند نه اینکه اشخاص ترازوی و یا وسیله ی سنجش حق باشند، سوابق افراد تا زمانی معتبر و محترم است که بر آن آرمان و عقیده استوار باشند و استقامت کنند و گرنه پشیمانی از گذشته و روی گرداندن از اهداف اصیل اسلامی و محکمات انقلاب موجب حبط سوابق خوب می شود.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
جمعه, 13 فروردين, 1395

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.