سپاه مظهر اقتدار ملی و پاسداری از ارزشهای انقلابی و اسلام و ایران است.

آیةالله محمدیان: سپاه مظهر اقتدار ملی و پاسداری از ارزش های انقلابی و اسلام و ایران است.

به گزارش نور خبر آیةالله محمدیان در سخنرانی بعد از نماز امروز پنجشنبه در جمع نمازگزاران مسجد و مجتمع اسلامی نور ضمن ادامه ی سلسله مباحث صحیفه ی سجادیه، با اشاره به اظهارات مقامات امریکایی اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی و مظهر اقتدار ملی و پاسدار ارزشهای انقلابی و اسلام و ایران است.
وی با اشاره به فرمایش امام راحل رضوان الله تعالی علیه که فرمودند: "اگر سپاه نبود، کشور نبود" اظهار کرد: سپاه از روزهای نخستین شکل گیری در تمام عرصه های خطر از انقلاب و مردم دفاع کرده است، نام سپاه با واژگانی همچون شجاعت و فداکاری و خدمت و مهربانی و ایثار در میان مردم ایران و مستضعفان عجین است و در مقابل دشمن سپاه را با صلابت و سازش ناپذیری و دشمن ستیزی و قدرت و کوبندگی اش می شناسد.
آیةالله محمدیان افزود: امریکا حق دارد نه تنها از سپاه و نیروهای مسلح ما کینه داشته باشد بلکه با خشم و عصبانیت از تک تک ملت ایران یاد کند، چرا که در نظام جمهوری اسلامی همه ی ارکان نظام متکی به ملت و ملت ایران مفتخر به اسلام و انقلاب و رهبر و فرزندان فداکار خویش است.
امام مسجد نور با اشاره به آیه ی شریفه "و اعدّوا مااستطعتم من قوّة و من رباط الخیل ..." افزود، توان نظامی و موشکی جمهوری اسلامی، نیروی بازدارنده از تجاوز دشمن است و امروز به روشنی ملت ما دریافته است اگر مقاومت و پایداری آنان در هشت سال دفاع مقدس نبود و اگر بعد از جنگ تحمیلی نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و سایر اجزاء و پشتیبانی نیروهای مسلح با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا به بازسازی، نوسازی و تجهیز و آمادگی خود نمی پرداختند و فریفته ی وعده های قدرت ها می شدند، امروز از ایران نه تنها نامی نمی ماند، بلکه امریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری وابستگان و خودفروختگان مرتجع منطقه اسلام و مسلمانی را نیز به انقراض می کشاندند.
آیةالله محمدیان تأکید کرد: ایمان شرط پیروزی ماست همچنانکه خداوند متعال وعده کرده است: "ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین" امریکا نیز بداند: که به فرموده ی امام راحل، "هیچ غلطی نمی تواند بکند" و اگر باور ندارد، این گوی و این میدان. یقیناً در این مصاف جدید درسهای تازه ای خواهد آموخت که در هیچ جای عالم تجربه نکرده است. ایران ویتنام و افغانستان و شبه جزیره ی کره و مناطق دیگر نیست، ایران سرزمین اعجاز و معجزه هاست، ایران سرزمین پاسداران و بسیجیان است، ایران سرزمین بابایی و صیاد و همت و باکری هاست، ایران سرزمین شن و طوفان طبس است، و بالاخره ایران سرزمین حسین بن علی علیهم السلام است! مبادا امریکایی ها از ماجرای برجام به خود امیدوار شده باشند! اگر امریکایی ها خوب نگاه کنند میدان برجام نیز میدان رسوایی آنهاست.
این سخنرانی با ذکر مصائب اهلبیت علیهم السلام و شعار مرگ بر امریکا و هیهات منّا الذّلة به پایان رسید.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
پنجشنبه, 20 مهر, 1396

نظرات

این جمله ی امام رحمةالله نشان دهنده جایگاه پاسداران انقلاب اسلامی است که فرمودند : ای کاش من هم یک پاسدار بودم.
آری سپاه مظهر اقتدار ملت ایران است ،کسی که به سپاه اتهام تروریستی بزند یعنی تمام ملت ایران را تروریست می داند و این از عقل به دور است.

ترامپ با دیوانه نشان دادن خود میخواهد دنیا را بترساند و این همان سیاست نیکسون درباره ویتنامی هاست ولی ملت ایران نه از شهادت می ترسد و نه از حصر و تحریم. اما باید بترسد اگر بخواهد کار دیوانگی بکند. در آن صورت نه تنها پایگاه های منطقه ای خود را از دست خواهد داد بلکه در دوردست ها نیز امنیت نخواهد داشت.

این جمله حکیمانه امام خمینی رحمةالله علیه است که هنوز بر گوشها طنین انداز است " امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند"
نه دیروز و نه امروز و نه فردا امریکا ذلیل تر از آن است که عزت ملت ایران را مخدوش کند.

شهید بهشتی یادش بخیر اون روز که فرمود : آقای ریگان این فریاد ملت ماست که هنوز فریاد می زند مرگ بر امریکا ، این را بشنو واز عصبانیت بمیر

Pages

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.