علاقه‌مندان مدیری بود که از اجرای ایده‌های خوب و جدید هراس نداشت

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجةالاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان امروز در مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد درگذشت مرحوم علاقه‌مندان، اظهار داشت: طبق آیات قرآن کریم بودن انسان یکی از وجوه حیات است و وجه دیگر حیات ممات است. حیات به معنای تمام وجود نیست و ممات نیز به معنای تمام شدن و نابودی نیست بلکه منظور از ممات ادامه حیات انسان و دوام بودن اوست.

وی افزود: آنچه که در نظام آفرینش مطلوب است این است که مشخص شود چه فردی به خوبی عمل کرده است و در نظام الهی معیار کسرت عمل است بلکه جنس عمل است و مرحوم علاقه‌مندان فردی بود که به خوبی فعالیت می‌کرد.

معاون پژوهشی وزارت آموزش و پروش ادامه داد: تأسیس واحد فناوری در آموزش و پرورش جزو اقدامات علاقه‌مندان بود و وی شخصیتی بود که از اجرای ایده‌های جدید و خوب هراسی نداشت.

وی ادامه داد: زمانی که مرحوم علاقه‌مندان برنامه مدرسه سبز را تهیه کرده بود یکی از محورهای مورد بحث این بود که آیا در آموزش و پرورش باید برنامه را از بالا به پایین بنویسیم؟ مرحوم اعتقاد داشت که ابتدا باید به خروجی‌ها توجه داشته باشیم تا بتوان فرآیندها را طراحی کرد.

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 6 بهمن, 1393

نظرات

آقای دکتر محمدیان افتخار می کنم که رئیس ما شمائید ، که احترام پیشینیان و پیش کسوتان را دارید و فارغ از حب و بغض های سیاسی که امروزه بسیاری را گرفتار کرده است با معیار انسانی و اسلامی همه را در کنار سفره اسلام و انقلاب می خواهید ، خداوند اجرتان بدهد و مرحوم مهندس علاقمندان را نیز بیامرزد و رحمت کند.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.