تربیت انقلابی نسل آینده یکی از وظایف اصلی ماست

حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار کرد: یکی از وظابف ما تربیت انقلابی نسل آینده است. انقلابی ماندن برای نسل آینده یک ضرورت است و تمام ارکان حکومت و نسل آینده باید انقلابی تربیت شوند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ما در سند تحول بنیادین این است که ضرورت های هویت اسلامی ایرانی را بازگو کنیم و با صیانت از تاریخ انقلاب اسلامی برای آیندگان و گذشتگان عبرت آمیز باشیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی عنوان کرد: اسلام و حکومت مشروعیتی دارد که این مشروعیت متکی به اقتدار درونی مردم و ایمان است.

محمدیان افزود: مردم می توانند انقلابی بمانند و باید بدانند این حدود 80 میلیون جمعیت اگر انقلابی، صبور و شکیبا باشند و در قبال مسائل نهراسند می توانند نظام سلطه بین الملل را به زانو دربیاورند.

وی گفت: می توان در منابع تاریخ معاصر انقلاب اسلامی و کشور تفکر کرد، می توان اسناد انقلاب را در اختیار افراد به خصوص در اختیار افرادی که به قصد می خواهند حاکمیت و سلطه نظام پهلوی را تطهیر کنند قرار داد.

معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: نظام طاغوتی به بچه های زیر 18 سال هم رحم نمی کرد باید این موضوعات برای دانش آموزان امروزی مشخص شود و در دسترس مردم قرار گیرد.

تاریخ خبر: 
چهارشنبه, 20 مرداد, 1395

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.