ساعت های آموزشی زبان انگلیسی در مدارس تجمیع می شود

معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دو ساعت زمان برای آموزش زبان کم است، گفت: امیدواریم بتوانیم ساعت های زبان انگلیسی را در آینده تجمیع کنیم.

حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان با حضور در غرفه مهر در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در واکنش به انتقاد معلمان درباره زمان درس زبان انگلیسی، به خبرنگار مهر گفت: این انتقاد وارد است. ساعات آموزشی زبان انگلیسی باید دو ساعت در هفته باشد و کمتر از آن کم فروشی است. باید بتوانیم ساعت های زبان انگلیسی را در آینده تجمیع کنیم و باید در برنامه درسی این تغییرات نهایی شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی بیان کرد: بنده معتقدم ۶ ساعت زبان انگلیسی در دوره اول متوسط باید داشته باشیم و قدرت آموزش در این پایه افزایش می یابد. در دوره دوم متوسطه نیز جایگزین پیدا کنیم.

محمدیان افزود: برای این برنامه تجمیعی باید روش غیر تجویزی یا استفاده از منابع دیگر مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: البته این گفته های بنده باید مورد بررسی کارشناسان برنامه درسی و کارشناسان موضوعی نیز قرار گیرد. همچنین مصوبه ای برای اینکه زبان انگلیسی در پایه های آموزشی ابتدایی تدریس شود، نداریم و در دستور کار ما نیست.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
پنجشنبه, 21 آبان, 1394

نظرات

باسلام لطفا درس تفکر را که در متوسطه اول تدریس می شود به دبیران دینی وقران بدهید تا تفکر اسلامی در جامعه نهادینه شود .باتشکر.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.