محمدیان پیش بینی کرد: اجلاس سی ودوم متفاوت با گذشته برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محی الدین بهرام محمدیان در جلسه هماهنگی ستادی کارگروه 7 که صبح امروز با حضور دکتر شجاعی رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و معاون و مدیران کل سازمان در سالن جلسات برگزار شد با اشاره به مطلب فوق افزود: اجلاس سی و دوم با هدف تدوین و تبیین سیاست های کلان نظام آموزشی صبح روز یکشنبه 11 مرداد ماه افتتاح و پایان روز سه شنبه 13 مرداد ماه خاتمه می یابد.

وی اضافه کرد: این اجلاس در برج میلاد تهران برگزار می شود و علاوه بر سخنرانی هایی که توسط مسئولان عالی رتبه نظام صورت می گیرد، روسای آموزش و پرورش در 12 کارگروه ساماندهی شده اند که در آن مهمترین مسائل آموزشی و پرورشی مورد بررسی قرار می گیرد.

دکتر محمدیان با بیان اینکه مسئولیت کارگروه 7 با عنوان " همسوسازی محتوای آموزشی با برنامه درسی ملی " به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی واگذار شده است که چیستی، چرایی و چگونگی برنامه درسی ملی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام اظهار کرد: امسال فرصت بیشتری در اختیار مدیران آموزش و پرورش مناطق قرار داده شده تا بهتر بتوانند مسائل و مشکلات را مطرح و پس از بحث و تبادل نظر با استفاده از خردجمعی، همراهی و همدلی به راه حل های مناسبی دست یابند.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
پنجشنبه, 8 مرداد, 1394

نظرات

حاج آقای محمدیان چرا متفاوت برگزار می شود؟ مگر میخوان حقوق معلم ها را ترمیم کنن یا اینکه رتبه بندی عملیاتی شده؟ شاید هم برج میلاده؟!!!!

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.