تولد 29 عنوان کتاب درسی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکترمحی الدین بهرام محمدیان درباره تغییرات محتوای کتاب های درسی اظهار کرد: ۲۹عنوان کتاب درسی در پایه پنجم و نهم درسال تحصیلی ۹۴-۹۵ جدید التالیف هستند. همچنین در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ کتاب های درسی پایه دهم تغییر می‌کند.

کتاب های جدیدالتالیف صبح امروز در سی و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش که در سالن همایش های بین المللی برج میلاد در حال برگزاری است، توسط حجت الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

وی افزود: کتاب‌های علوم، فارسی، ریاضی و تعلیمات اجتماعی در پایه پنجم ابتدایی وکتاب‌های دینی، قرآن، ریاضی، مطالعات اجتماعی، عربی، فارسی، زبان انگلیسی و مهارت نوشتاری نیز در پایه نهم جدید خواهند بود. البته کتاب های جدید تولید محتوا و اعتبار بخشی اولیه شده‌اند واکنون در مرحله تجدید نظر واعمال نظرات در اعتبار بخشی است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی تصریح کرد: تا پایان اردیبهشت ماه کتاب‌ها به چاپ می رسند و ۱۵ شهریور ماه سال ۹۴ کتاب های درسی بین دانش آموزان توزیع می شود.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: کتاب‌های ابتدایی در مدارس و کتاب‌های فنی و حرفه‌ای در هنرستان‌ها توزیع می‌شود، کتاب‌های دوره اول و دوم متوسطه توسط کتاب فروشی‌ها به فروش می رسند.

بر اساس گزارش سازمان پژوهش وبرنامه ریزی آموزشی و پرورش، وی یاد آور شد: کتاب‌های پیش دانشگاهی برای اولین بار به صورت اینترنتی به فروش می رسد که امیدواریم در سال‌های آینده تمام کتاب‌های درسی از طریق اینترنت به فروش برسند.

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 12 مرداد, 1394

نظرات

منظور "تولد "جدید التالیف هاست؟ ایهام داشت

سلام، استاد محمدیان جشن تولد بیست و نه کتاب را یکجا برگزار گردید پس کیک تولدشان کو؟ شوخی می کنم انصافا دست مریزاد به شما و همکارانتان ، انصافا کتابها از جهت متن و محتوا و تصویر وعکس بهتر شده اند. اگر نسبت به تناسب حجم کتاب با ساعات آموزشی دقت بیشتر شود برخی اشکالات که البته برخی از آنها نیز بهانه و ناشی عدم رعایت زمان بندی و بودجه بندی آموزش است، برطرف می شود . من به عنوان یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان مراتب سپاس و قدردانی خودم را اعلام می دارم.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.