مشق اضافه، ممنوع

بهرام محمدیان در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: بعضی از معلمان و اولیای دانش آموزان فکر می‌کنند پرخوانی برابر با خوب خوانی است در صورتی که ما باید روش صحیح یادگیری را به دانش آموزان بیاموزیم و همیشه زیاد نوشتن دلیل بر خوب نوشتن و درست یادگرفتن نیست.

وی افزود: معلمان باید طرح درس داشته باشند و پیش از تدریس مطالعه کنند چرا که کتاب‌های درسی نیازمند روش‌های جدید یاددهی و یادگیری هستند و معلمان باید این روش‌ها را آموزش ببینند.

محمدیان گفت: از طرفی خانواده‌ها نیز باید روش‌های آموزشی جدید را فرا بگیرند.

وی تاکید کرد: باید جلسات ماهانه هماهنگی بین معلمان و اولیای دانش آموزان برگزار شود تا روشهای آموزشی در خانه و مدرسه همسو شود که این از وظایف انجمن های اولیا و مربیان مدارس است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی طرح ورود تبلت به مدارس را که پیش از این اعلام شده بود منتفی دانست و گفت: هم اکنون به 600 هزار دانش آموز ایمیل دانش‌آموزی داده شده است تا با ورود به شبکه ملی مدارس ایران (رشد) از محتوای الکترونیکی بارگذاری شده در این شبکه برای آموزش بهتر مطالب درسی استفاده کنند.

محمدیان افزود: از سال تحصیلی آینده به همه دانش‌آموزان برای ورود به شبکه ملی مدارس کلمه عبور داده می‌شود تا همه دانش‌آموزان بتوانند با ورود به این شبکه با معلم و دانش آموزان دیگر تبادل اطلاعات داشته باشند.

تاریخ خبر: 
جمعه, 3 بهمن, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.