مجامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر به جنایت مدرسه پیشاور رسیدگی کنند

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در پی جنایات گروهک تروریستی و ملحد طالبان در کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان پاکستانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام تسلیت آمده است: با کمال تأسف مطلع شدیم گروهک ملحد طالبان، این دست پرورده استکبار جهانی با حمله به مدرسه‌ای در پیشاور پاکستان، ١٤٠ دانش‌آموز معصوم را پشت نیمکت‌های کلاس درس، مظلومانه به شهادت رسانده و ٢٥٠ نفر را نیز زخمی کرده‌ تا روز 16 دسامبر را به نام سه شنبه سیاه در حافظه تاریخ به ثبت رساند و به خیال خام خود انتقام فتوحات پی در پی ارتش پاکستان را از کودکان و نوجوانان باز ستاند و سندی آشکار بر سیه روزی و رسیدن به بن‌بست گروهک‌های ملحد و اربابان جهانخوار آنها به ویژه آمریکا و صهیونیسم جهانی باشد.

این پیام می‌افزاید: ما این جنایت آشکار که مصداق عینی نسل کشی و ترور کودکان بی گناه است، به شدت محکوم نموده و از مجامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر درخواست رسیدگی عاجل به این جنایت و تنبیه آمران و عاملان آن را داریم.

به امید روزی که در سایه تبعیت از مبانی ارزشی اسلام ناب، شاهد برقرای صلح و عدالت و برپایی جهانی عاری از خشونت و ترور باشیم.

تاریخ خبر: 
چهارشنبه, 26 آذر, 1393

نظرات

خشونت سازمان یافته و با قصد قبلی به هر شکل و صورتی محکوم است به ویژه درباره کودکان و غیر نظامیان به شدت محکوم می باشد.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.