حمله طالبان به مدرسه از نظر صلح دوستان محکوم است

حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: کشتار حدود 130 دانش آموز پاکستانی توسط نیروی های طالبان جنایتی بسیار تاسف برانگیزی است .

وی با ابراز تاسف از این حادثه افزود: خوب می دانیم که در همه دنیا کودکان ، نوجوانان و جوانان به خصوص در محیط های آموزشی و تربیت باید در امان باشند زیرا دانش آموزان با کسی جنگ و خصومت ندارند .

معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه گروه تروریستی طالبان در حال تکمیل کلکسیون جنایات خود است گفت: با کشتار دانش آموزان بی گناه صفحات جنایت آنها قطور تر می شود و نباید مسلمانان از این موضوع بگذرند.

وی ادامه داد : به طور قطع عمل روز گذشته گروه طالبان از نظر همه کسانی که به صلح و دوستی می اندیشند محکوم است و باید برای آنها ابراز تاسف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان ادامه داد: حرکت های آنها توسط استکبارجهانی به نام اسلام طراحی می شود تا دین مبین اسلام را بدنام کنند و جهان اسلام نباید اجازه این کار را بدهد.

وی گفت: استکبار جهانی می داند مواجهه نسل نو با تعالیم نورای اسلام مواجهه ای مشتاقانه است و نوعی گرایش به اسلام در همه اقوام و ملل پیدا شده و اینها با این حرکت های جنایتکارانه خود می خواهند چهره اسلام عزیز را مخدوش کنند اما باید بدانند که اسلام این حرکت ها را محکوم می کند .

تاریخ خبر: 
پنجشنبه, 27 آذر, 1393

نظرات

فاجعه کشتار و ترور دانش آموزان پا کستانی را به ملت و دولت پاکستان تسلیت می گوییم ولی از آنها انتظار می رود در برخورد با گروه های افراطی تروریستی و کشورهایی که حامی تروریستها و صادر کنندگان تفکر سلفی گری تکفیری هستند جدیت بیشتر به خرج دهند و از همراهی با آنها بپرهیزند.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.