جایگاه معلم در جامعه ارتقا پیدا کند

کرمان - معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم ارتقای جایگاه معلم در جامعه، گفت: متاسفانه در این خصوص در عمل دچار مشکل بوده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان صبح یکشنبه در صبحگاه اداری کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به مقام والای معلم گفت: در اندیشه اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معلم از شان و منزلت بالایی برخوردار است.

وی ستودن معلم را نمادی از دیندار بودن جامعه دانست و افزود: احترام و تکریمی که به معلمان گذاشته می شود بیانگر تراز معرفتی و بلوغ فکری آن جامعه است.

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه باید همیشه قدردان زحمات معلمان باشیم، ابراز داشت: معلمان باید در جامعه تقدیس شوند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اهمیت تکریم معلمان ابراز داشت: متاسفانه در این خصوص در عمل دچار مشکل بوده ایم و تاکنون در رعایت منزلت و جایگاه معلم در حد مطلوب عمل نکرده ایم.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقاء جایگاه معلم طی سال های اخیر، افزود: کاریکاتوری اجرا کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نمی تواند راهگشا باشد.

وی ادامه داد: تنها زمانی می توانیم به صورت کامل کارها را به انجام داده و به سرانجام برسانیم که این سند در تمامی ابعاد اجرایی شود.

حجت الاسلام محمدیان همچنین به رتبه بندی معلمان اشاره و تصریح کرد: رئییس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و همه مسئولین به جد پی گیری اجرای طرح گفته شده هستند.

منبع خبر:

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
يكشنبه, 13 ارديبهشت, 1394

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.