روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد
محمدیان با تاکید بر نقش تبلیغاتی و اطلاع رسانی روابط عمومی دردهههای گذشته، به تغییرات حوزه دانش اجتماعی تصریح کرد: روابط عمومی، روابط زنده، پویا و ارگانیک درون سازمانی و انعکاس افکار عمومی به مدیریت باید بهگونهای باشد که بتواند با محیط بیرونی در یک تعامل و تعاون فعال، نیازهای مخاطبین را مرتفع کند.
وی تأثیرکار روابط عمومی را در ارتباط با خود، خلق، خلقت و خدا دانست و خاطرنشان کرد: با مثبت نگریستن و دوری از هرگونه منفینگری، به مخاطبین خود انرژی و روحیه مضاعف بدهید.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، با اشاره به اینکه افراد شاغل در عرصه ارتباطات درون و برون سازمانی باید مثبتنگر باشند، افزود: اعتقاد به کرامت انسانی، عناصر روابط عمومی را از هرگونه انحراف باز میدارد.
وی نگاه تک بعدی و یک جانبهنگر را از ضعف های برخی رسانهها بیان و عنوان کرد: لازم است نقاط قوت دیده شود و رسانه باید جهانی برای زیستن شایسته را نشان دهد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی با بیان اینکه هدف از بیان کمبودها تکمیل آن است نه تخریب، افزود: روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد که باید با رعایت اصول حرفهای و حفظ حریم کلان سازمان به پویایی آن کمک کند.
منبع خبر:
- 1836 مرتبه بازدید
نظر دهید