تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی، دکتر محمدیان طی مراسمی که با حضور جمعی از اعضای هیات امناء سازمان و هیات مدیره انتشارات مدرسه، صبح امروز( 7 آبان ماه) برگزار گردید؛ سرکار خانم لیدا نیک روش را به عنوان سرپرست اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی معرفی و از زحمات صادقانه وبی شائبه 30 ساله آقای سید احمدحسینی مدیرکل سابق که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند، تشکرو قدردانی نمود.

این گزارش می افزاید؛ به منظور بهره مندی از تجارب ارزشمند مدیرکل سابق نظارت برنشر و توزیع مواد آموزشی، وی به عنوان مشاور رئیس سازمان و عضو هیات مدیره شرکت چاپ و نشر منصوب گردید.

همچنین دکتر محمدیان، آقای سید عبدالحسین هاشمی را نیز به عنوان مشاور فرهنگی و تربیتی رئیس سازمان و عضو هیات مدیره موسسه برهان منصوب کرد.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم افزود ما همواره به دوستان به ویژه افرادی که در شرف بازنشستگی هستند تاکید کرده ایم که یکی از وظایف آن ها تربیت نیروی شایسته و بایسته ای است که بتواند پس از بازنشستگی مدیر جای وی را پر کند که بحمدالله سرکار خانم نیک روش مدت ها در این بخش فعالیت داشته و از توان و مهارت لازم برخوردار است.

در این جلسه حکم سرپرستی سرکار خانم لیدا نیک روش به ایشان تقدیم و از زحمات آقای سید احمد حسینی مدیر کل سابق نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی تشکر و قدردانی به عمل آمد.

تاریخ خبر: 
شنبه, 10 آبان, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.