قداست واژگان تضمین کنندۀ انقلاب نباید تحریف شود

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی: هرگز نباید اجازه داد قداست واژگانی که پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی را تضمین کرده است به فراموشی سپرده شده و یا تحریف شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدیان در جلسه فرماندهان پایگاه‌های حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش که صبح روز یکشنبه اول تیرماه 93 به میزبانی پایگاه شهید موسوی برگزار شده بود با اشاره به مطلب فوق افزود: هر مکتبی برای خود علاوه بر سامانه فکری، طرح، برنامه و روشی دارد که با هماهنگی برای رساندن مخاطبان به اهداف مورد نظر تلاش می‌کنند و بسیج تفکری برخاسته از متن ارزش‌های والای اسلامی است و باید از این نهاد با تمام وجود پاسداری کرد.

وی اخلاص بسیجی را دلیل متقن پایداری آن توصیف کرد و اضافه نمود: به استناد آیه شریفه " کل من علیها فان و یبقی وجه ذوالجلال و الاکرام" همه چیز فنا شدنی است و تنها ذات اقدس باری‌تعالی ماندنی است و چون بسیجی با اخلاص پا به میدان گذاشته و منتسب به اوست، جاودانه خواهد ماند.

دکتر محمدیان با تأکید بر الویت کار فرهنگی، فرماندهان را به برنامه‌ریزی و انجام برنامه‌ها با انسجام کامل سفارش کرد و افزود: خوشبختانه در سازمان پژوهش همه بسیجی بوده و به کار فرهنگی مشغول هستند.

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی چهار خطر تضعیف، تحریف، تحمیل و منسی را بزرگترین آفات بسیج برشمرد و تصریح کرد: هرگز نباید اجازه داد قداست واژگانی که پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی را تضمین کرده است به فراموشی سپرده شده و یا تحریف شود.

وی فرماندهان پایگاه‌ها را به مطالبه مصوبات اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین تحریض نموده و افزود: حیات طیبه واژه مقدسی است که همه فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش در جهت تحقق آن باید بسیج شود.

تاریخ خبر: 
يكشنبه, 1 تير, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.