تقدیر رئیس سازمان از همکاران حوزه معاونت توسعه منابع و پشتیبانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حجت الاسلام دکتر محی‌الدین بهرام محمدیان صبح روز شنبه 17 خردادماه 93 طی مراسمی با اهداء لوح تقدیر از معاون، مدیران دفاتر و کارشناسان حوزه معاونت توسعه منابع و پشتیبانی سازمان تشکر و قدردانی به عمل آورد.

وی با اشاره به کسب افتخار دریافت جایزه" بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد" در ششمین کنفرانس بین المللی بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد که در دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار شده بود، آن را نتیجه هماهنگی، تلاش و همدلی جمعی کارکنان این حوزه توصیف کرد و افزود: من نیز با الهام از حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق ، لم یشکر الخالق" این تندیس را به آقای طلایی و مجموعه کارکنان حوزه ایشان اهدا می‌کنم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با تأکید بر ضرورت صحت و دقت در تنظیم گزارش‌ها اضافه کرد: بزرگترین دغدغه من نیز در جلساتی که برای گزارش، تصویب و یا دفاع از بودجه سازمان داریم آن است که گزارش و یا دفاعی خدای ناکرده خلاف واقع صورت نگیرد.

دکتر محمدیان با اشاره به سیاست اقتصاد مقاومتی و ازسوی دیگر راه‌های ناهموار پیش رو برضرورت بودجه‌ریزی عملیاتی مناسب تأکید و تصریح کرد: پیمودن راه صاف هنر نیست، بلکه پیمودن راه‌های سنگلاخ و پر پیچ و خم هنری است که شایسته تقدیر می‌باشد و امید است با درایت آقای طلایی و هماهنگی خوب کارشناسان آن معاونت، راه‌های دشوار هموار گردد.

وی با توصیه همکاران به تلاش بیشتر و سبقت جستن در کار خیر، با اشاره به آیه شریفه سابقوا الی مغفره من ربکم ... افزود: قرآن کریم مسابقه و سبقت جستن درکار خیر را مورد تشویق قرار داده و مومنان را از حسادت که امری مذموم است نهی می‌نماید.

در پایان این مراسم، لوح تقدیر هریک از کارکنان حوزه معاونت توسعه منابع و پشتیبانی توسط دکتر محمدیان به آنان اعطا گردید.

تاریخ خبر: 
يكشنبه, 18 خرداد, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.