اعضای شورای راهبردی شبکه آموزش منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی دارابی، معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما در احکامی خانم‌ها شبابی و طیبه ماهروزاده و آقایان بابک نگاهداری، حمیدرضا کفاش، سعید آبادی، محمد علی خسروی، مهدی حاجی سیاری و محی الدین بهرام محمدیان به عنوان اعضای شورای راهبردی شبکه آموزش منصوب کرد.

معاون سیما با هدف تقویت جنبه‌های کیفی و محتوایی برنامه‌های این شبکه از اعضاء شورا خواست در چارچوب وظایف و ماموریت‌های شبکه آموزش نسبت به تهیه سند راهبردی اهتمام ورزند.

تعیین مزیت نسبی شبکه آموزش و تعریف گفتمان غالب بر کنداکتور پخش را از دیگر وظایف شورا دانسته و بر آموزش‌های همگانی و عمومی تاکید کرد.

تمرکز بر چهار محور دین، اخلاق، آگاهی و امید در برنامه سازی از نکات موکد معاون سیما در احکام اعضاء شورا بود. همچنین بررسی روش‌های مختلف آموزشی از طریق تلویزیون و تعیین قالب‌های تاثیرگذار برنامه سازی، معرفی راه‌های پرداختن به موضوعات جمعیت، محیط زیست و سبک زندگی ایرانی اسلامی از دیگر نکات در این حکم بود.

دارابی برنامه ریزی برای مناسبت‌های مختلف را از وظایف شورا دانست و از آن‌ها خواست تا با بازتعریف برنامه کودک و نوجوان در شبکه آموزش تفاوت‌های این شبکه با دیگر شبکه‌ها را مشخص نمایند.

معرفی الگوهای موفق در حوزه‌های علم و دانش و بررسی راه‌های افزایش جذابیت بصری از دیگر ماموریت‌های شورای راهبردی شبکه آموزش سیما خواهد بود.

تاریخ خبر: 
سه شنبه, 20 اسفند, 1392

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.