زﻧﮓ ﺑﺎزﮔﺸﺎﯾﯽ ﻣﺪارس در تبریز نواخته شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ، احمد علیرضابیگی صبح روز دوشنبه با حضور در هنرستان پسرانه شهید باهنر در منطقه یک آموزش و پرورش تبریز پس از نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی، در سخنانی در جمع دانش‌آموزان این مرکز آموزشی، با بیان این که انقلاب بزرگ ما برای سعادت و تعالی ملت ایران شعار استقلال،‌ آزادی، جمهوری اسلامی را به عنوان شعار راهبردی خود برگزید، افزود: ملت ما برای استقلال سیاسی خود هزینه زیادی پرداخت کرده و استحقاق خود را برای دست‌یابی به استقلال در تمامی عرصه‌ها نشان داده است.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جوانان ما از نسل همان جوانانی هستند که در دوران جنگ، فرماندهان و ژنرال‌های برجسته نظامی را به تحیر واداشتند و همین جوانان امروز هم می‌توانند با تکیه بر آموزه‌های دینی و اندوخته‌های دفاع مقدس، کارهای بزرگی را به سامان برسانند.

رﺿﺎﯾﯽ مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در اﯾﻦ ﻣﺮاﺳﻢﮔﻔﺖ:آﻣﻮزش و ﭘﺮورش استان ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﭼﺸﻤﮕﯿﺮی در ﻋﺮﺻﻪ های ﻣﺨﺘﻠﻒ داﺷﺘﻪ ﮐﻪ مهمترین آنهاﻛﺴﺐ 120 رﺗﺒﻪ های ﺑﺮﺗﺮﮐﺸﻮری در 8 ﺳﺎل اﺧﯿﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

وی ﺗﺼﺮﯾﺢ ﻛﺮد:آﻣﻮزش و ﭘﺮورش اﺳﺘﺎن در ﮐﻨﺎر ﻣﻘﻮﻟﻪ ﭘﻮﺷﺶ ﺻﺪ در ﺻﺪی ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ ﻣﺴﯿﺮ ﺧﻮﺑﯽ را طﯽ ﮐﻨﺪ و در ﺳﺮ ﺷﻤﺎری ﺳﺎل 90 ، ﻧﺰدﯾﻚ ﺑﻪ ﺻﺪردﺻﺪ داﻧﺶ آﻣﻮزان 7 اﻟﯽ 17 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﺳﻮاد ﺑﻮدﻧﺪ.

ﺣﺠﺖاﻻﺳﻼم و اﻟﻤﺴﻠﻤﯿﻦ ﻣﺤﯽاﻟﺪﯾﻦ بهرام ﻣﺤﻤﺪﯾﺎن ﻣﻌﺎون وزﯾﺮ آﻣﻮزش و ﭘﺮورش ﻧﯿﺰ در اداﻣﻪ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮد: آﯾﻨﺪه ﮐﺸﻮر ﻣﺎ ﺑﻪ دﺳﺘﺎن ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ ﺑﻪ ﮐﺎر و ﺣﺮﻓﻪ اﺳﺖ و ﯾﮑﯽ از ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ های ﺣﻮزه آﻣﻮزش و ﭘﺮورش رﻗﺎﺑﺖ در ﺣﻮزه ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪو اﻣﯿﺪوارﯾﻢ ﺟﺬب داﻧﺶ آﻣﻮزان در هنرﺳﺘﺎن از 35 درﺻﺪ ﺑﻪ 50 درﺻﺪ درﺳﺎل های آﺗﯽ ﺑﺮﺳﺪ.

تاریخ خبر: 
سه شنبه, 2 مهر, 1392

نظرات

آقای دکتر محمدیان شما تربیت شده و بزرگ شده تبریزید ،چرا به تبریز کمتر می آئید؟از شما درخواست مى کنم حداقل سالی چند نوبت به شهرتان بیایید ، أقامت کنید و با مردم مخصوصاً جوانها ارتباط بر قرار کنید.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.