بارگذاری ویژه‌نامه‌ پایه‌های سوم و هفتم در سایت انتشارات کمک ‌آموزشی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دکتر محمدیان معاون وزیر در نشست سردبیران مجلات رشد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم عبدالمحمد آیتی اولین سردبیر مجله رشد معلم و طلب رحمت و غفران واسعه برای وی، گفت: مرحوم آیتی با معرفت، اهل فضل و بخشش و به دور از هرگونه خساست علمی بود.

دکتر محمدیان به اثرات تربیتی مفید مراسم‌های نکوداشت یکصدمین شماره انتشارات مجلات رشد در سازمان اشاره کرد و افزود: لازم است برای قدردانی از بازنشستگان و ارائه تجربیات ارزنده آنان، فصلی تازه در مجلات رشد گشوده شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، از رشد معلم به‌عنوان سکوی اعتلاء و رشد معلمان یاد کرد و گفت: خط و خطوط اصلی مجلات رشد تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و منتقدین نباید منتقم باشند.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود بر التزام به رهبری و ولایت فقیه تأکید کرد و گفت: هیأت تحریریه باید قوه عاقله و قوه ناظره باشند و اهداف و محتوای متون و مقالات را نقد و بررسی کنند.

محمدیان بر استفاده از ظرفیت مجلات رشد، برای معرفی فعالیتهای جدید سازمان تأکید کرد و افزود: جهت استفاده فرهنگیان محترم، ویژه‌نامه‌های سوم و هفتم در سایت www.roshdmag.ir بارگذاری شده است.

وی بر استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات مسئولین سایر حوزه‌های وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: سردبیران مجلات رشد به‌عنوان هادی و ناظر در افزایش نوع‌آوری در محتوای تولیدی اهتمام ورزند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افزود: الکترونیکی کردن مجلات رشد گامی مناسب برای کاهش هزینه‌های تولید و افزایش دامنه و ضریب نفوذ مجلات است.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد، با همکاری و مساعدت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در آینده‌ای نزدیک مجلات رشد به‌صورت انیمیشن تولید شود.

تاریخ خبر: 
چهارشنبه, 27 شهريور, 1392

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.