تشکیل کمیته برنامه‌ریزی برای عملیاتی ‌کردن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، حجت‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان در جلسه شورای برنامه‌ریزی این سازمان خواستار شکل‌گیری کارگروه تولید برنامه، در راستای تحقق رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی شد و تأکید کرد: این کمیته، باید با بهره‌مندی از تجربیات متخصصان، اعضای هیئت علمی سازمان و کارشناسان دفتر‌های تألیف و تولید محتوا، در این زمینه طرحی جامع و کامل ارائه کند.

وی، دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با مقام معظم رهبری را دیداری مبارک و فرخنده دانست و گفت: رهنمودهای مستقیم ایشان، حکایت از اهمیت و جایگاه ویژه سازمان پژوهش دارد و این توجه مایه فخر و مباهات است و برای ما تکلیف، مسئولیت و تعهد به همراه دارد.

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌های سالیانه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب تغییر خواهد کرد، افزود: ایشان بسیار صریح، واضح و شفاف مطالبات خویش را از دستگاه وزارت آموزش و پرورش اعلام کردند؛ بر این ‌اساس، باید با بازبینی و بررسی مجدد، میزان تطابق و تفاوت نتایج حاصل از برنامه‌ریزی‌ها، احصا و با منویات معظم‌له سنجیده شود.

وی با تأکید بر اجرای تمام بندهای سند تحول بنیادین به‌دور از هر‌گونه شتاب‌زدگی ادامه داد: برای پیشگیری از هرگونه تحریف، تحمیل و تضعیف سند تحول بنیادین، در فرایند اجرا نیازمند پایش و مراقبت دائم و مستمر دارد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در بخش دیگری از سخنان خود، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی را فصل‌الخطاب رهنمودهای ارزشمند رهبر انقلاب اسلامی دانست و افزود: باید پژوهشکده برنامه‌ریزی درسی، برای ارائه الگو و تولید برنامه به‌صورت جدی وارد عرصه کار شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار داشت: «معارف مدنی» از واژگان کلیدی جدید در بیانات گهربار مقام معظم رهبری است که در دستور قرار خواهد گرفت.

تاریخ خبر: 
يكشنبه, 22 ارديبهشت, 1392

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.