تقویت رشته های فنی حرفه ای و کاردانش از سیاست های اصولی ماست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به نقل از خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان، محی الدین بهرام محمدیان رییس سازمان پژوهش برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش با حضور در استودیو خبر خبرگزاری پانا در کانون شهید مسلم کیخا شهرستان زاهدان اظهار کرد: سعی ما بر آن است که برنامه های درسی را با استاندارد و معیارهای ملی هماهنگ کنیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا کتاب های درسی پایه دوازدهم به دنبال آموزش مهارت های جدید و مورد نیاز استان هاست؛ گفت: کتاب های سال دوازدهم در امتداد پایه های سه سال قبل است و برای هرشاخه و رشته در دوره متوسطه برنامه هایی درنظرداریم.

وی در ادامه افزود: برای رشته های فنی وحرفه ای و کارودانش و همچنین شاخه نظری که کتاب خاص و بسته های آموزشی متنوعی دارند، باید با بوم شناسی، آموزش ها را به دانش آموزان ارایه دهیم.

محمدیان برنامه پایه دوازدهم سال آینده را در امتداد برنامه های پایه های قبل دانست و تصریح کرد: ما در مجموعه آموزش و پرورش برآنیم که مهارت آموزی را در میان دانش آموزان نهادینه کنیم و توجه به رشته های فنی وحرفه ای و کارودانش توجه بیش از پیش از سیاستهای اصولی ماست.

تاریخ خبر: 
يكشنبه, 10 دى, 1396

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.