رویکرد «روابط عمومی ادراکی» در سازمان مورد توجه است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محی الدین بهرام محمدیان در دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش که صبح امروز با حضور دکتر علیرضا جدایی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در سازمان پژوهش برگزار گردید، ضمن خوشامد گویی با اشاره به برخی از فعالیت ها در حوزه روابط عمومی سازمان از جمله برگزاری سلسله نشست های علمی«بزم اندیشه» و نیز اجرای طرح «سازمان و یک روز با درهای باز» افزود: تعریف ما از روابط عمومی با رویکرد «روابط عمومی ادراکی» است، زیرا تعریف روابط عمومی با رویکرد «روابط عمومی حسگر» موجب تنزل جایگاه آن می شود.

وی با انتقاد از تشبیه روابط عمومی ها به چشم یا گوش سازمان اضافه کرد: کاربرد تعابیری از این دست در واقع تنزل دادن جایگاه آن و نادیده انگاشتن نقش آفرینی های آن در امر تصمیم سازی و تصمیم گیری های سازمانی است.

دکتر محمدیان تصریح کرد: بر این اساس، در سازمان پژوهش رویکرد روابط عمومی ادراکی را به روابط عمومی حسگر ترجیح داده ایم. لذا تعیین اهداف، اتخاذ راهبردها، برنامه ریزی، راهکارها و فعالیت های اجرایی را در این حوزه بر پایه همین رویکرد تنظیم و پیگیری می کنیم.

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 2 آذر, 1394

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.