با اعمال نظارت‌ می‌توان امتحانات را در مراکز آموزش از راه دور برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محی‌الدین بهرام محمدیان در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازگشت امتحانات به مراکز آموزش از راه دور و اقدامات برای جلوگیری از تخلفات اظهار داشت:‌ چند سال قبل شورای عالی آموزش و پرورش مصوبه‌ای را مبنی بر عدم برگزاری امتحانات توسط مراکز آموزش از راه دور تصویب کرد. اما این مصوبه در سپردن امور مردم به دست خود مردم ایجاد اختلال می‌کرد به عبارت دیگر نه تنها فرآیندها را تسهیل نکرد بلکه موجب بروز مشکلاتی جدید شد.

وی افزود: شورای عالی آموزش و پرورش در بررسی مصوبه خود به این نتیجه رسید باید به مدارس آموزش از راه دور که مدیردولتی دارند اجازه برگزاری امتحانات داد. هم‌اکنون فراگیران این مدارس به مدرسه دولتی دیگری فرستاده می‌شوند تا در مدرسه دولتی که مدیر رسمی آموزش و پرورش دارد، امتحان دهند.

معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ شورای عالی آموزش و پرورش به این نتیجه رسید در مدارس آموزش از راه دور که مدیر دولتی دارند، امتحانات برگزار شود چرا که مدیر باید نسبت به انجام صحیح وظایف پاسخگو باشد.

دکترمحمدیان عنوان کرد:‌ مدیران دولتی در برابر مسئولیت‌ها پاسخگو هستند و اگر تخلفی اتفاق بیفتد در دادگاه رسیدگی به تخلفات اداری می‌توان آن را بررسی کرد، امیدواریم با نظارتی که اتفاق می‌افتد شاهد تخلف نباشیم.

تاریخ خبر: 
يكشنبه, 19 مهر, 1394

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.