تجلیل از خانواده استاد شهید مطهری در نمایشگاه نسیم مطهر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محی الدین بهرام محمدیان در آستانه هفته بزرگداشت معلم، با حضور در مراسم تجلیل از معلمان برتر منطقه 4 آموزش و پرورش که صبح امروزدر پارک اشراق برگزار شد، از همسر و فرزندان فیلسوف فرزانه استاد شهید مطهری با اهداء لوح تقدیر تجلیل کرد.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم که جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند، نمایشگاهی از آثار استاد فرزانه شهید مطهری بر پا شده بود که مورد بازدید دکتر محمدیان قرار گرفت.

گفتنی است دانش آموزان که معاون وزیر و رئیس سازمازمان پژوهش و برنامه ریزی که مسئولیت تدوین، تالیف، چاپ و توزیع قریب 140 میلیون کتاب درسی را بر عهده دارد درمیان خود می دیدند، با شور و هیجان زاید الوصفی نظرات خود را در مورد محتوای کتاب های درسی با ایشان در میان می گذاشتند و دکتر محمدیان نیز با صبر و حوصله به سئوالات آنان پاسخ می داد.

تاریخ خبر: 
چهارشنبه, 9 ارديبهشت, 1394

نظرات

سلام ، ولادت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و روز معلم مبارکباد ، یاد و نام استاد شهید مطهری را گرامی می داریم. روز معلم روز و قدرشناسی از معلمان ،تقدیر از از علم و آگاهی است و آن را نباید به امور مادی تنزل داد،صد البته توجه به منزلت اجتماعی و تأمین معیشت معلمان موضوع همیشگی باید باشد و نباید به بهانه روز معلم آن را در بوق و کرنا کرد. این روز را به همه ی معلمان و فرهنگیان و فرهنگدوستان تبریک می گویم .

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.