هر تصمیم و اقدامی باید پیوست پژوهشی داشته باشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محی الدین بهرام محمدیان در نخستین نشست عمومی کارکنان سازمان، ضمن تبریک سال نو که به شعار «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» مزین شده است، اظهار داشت: خدای متعال را شاکر و سپاسگزاریم که بار دیگر در سال جدید توفیق حضور در جمع همکاران خوب و ارجمند را یافتیم.

وی با ارائه گزارشی مبسوط از اقدامات سازمان در سال گذشته، از تالیف 20 عنوان کتاب جدید التالیف برای پایه های چهارم و هشتم یاد کرد و اضافه نمود: در حوزه فنی و حرفه ای نیز 58 عنوان کتاب جدید مطابق با استانداردهای تعریف شده تالیف شده است.

دکترمحمدیان با بیان این نکته که فعالیت های سازمان پژوهش محدود به یکسال نیست، بلکه مجموعه اقدامات مستمری است که با عنایت به شعار هر سال در سایه همدلی و هماهنگی دفاتر مختلف از شتاب بیشتری برخوردار می شود، اضافه کرد امسال هم کتاب های پایه پنجم و نهم جدیدالتالیف خواهد بود.

وی با اشاره به حدیث شریف «زکوه العلم نشره» و تاکید برضرورت تبادل اطلاعات و یافته های پژوهشی در جلسات مشترک اضافه کرد: در حوزه پژوهش، کاربست یافته های پژوهشی باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

معاون پژوهش وزیر آموزش و پرورش ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های پژوهشی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به ویژه درآزمون های بین المللی تیمز و پرلز افزود: در سازمان پژوهش هیچ اقدامی نباید بدون پژوهش انجام شود و هر تصمیم و اقدامی باید پیوست پژوهشی داشته باشد.

تاریخ خبر: 
شنبه, 15 فروردين, 1394

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.