رییس‌جمهور شهید نماد جهاد مخلصانه، نمونه‌ی تواضع مهربانی و صاحب تدبیر و درایت مدیریتی بود.

دکتر محمدیان در مراسم یاد بود شهیدان خدمت در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت شهادت نابهنگام و باور نکردنی رییس جمهور سخت کوش و مخلص و همراهان ایشان اظهار کرد: این شهدا مزد اخلاص و ایثار خود را از دست خداوند گرفته اند.

استاد محمدیان گفت هر کس با خداوند معامله کند خداوند او را پاداش کامل می‌دهد.چه قیمتی بالاتر از رضوان الهی ، کوچ با مرکب شهادت و لسان صدق فی‌الاخرین و مرگ باعزت؟!
وی اضافه کرد : هر کدام از این عزیزان ویژگی‌های برجسته ای داشتند ،شهید آقای آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز زبان زد خاص و عام در تواضع و فروتنی و مردم‌داری بودند .محبوبیت ایشان در این انتخابات اخیر مجلس خبرگان نشان داد که اعتماد و احترام مردم به ایشان چقدر است. در عرصه‌ی سیاست خارجی شهید امیرعبداللهیان در تقویت جبهه مقاومت و مجاب سازی دولتهای خارجی برای اعلام محکومیت رژیم صهیونسیتی و توسعه‌ی روابط با همسایگان و کشورهای اسلامی و تنش زدایی توأم با مصلحت وحکمت و اقتدار وزیر خارجه‌ی کم نظیری است. استاندار جوانی که در کمتر از چهار ماه با مردم استان رابطه صمیمانه پیدا کند و خستگی ناپذیر و با روحیه انقلابی و جهادی در رفع مشکلات استان و توسعه ی مناسبات مردمی بکوشد و مقبول مردم باشد نمی‌تواند جز کاربلدی و داشتن انگیزه الهی باشد.
اینها اسباب تقرب الهی و به گزینی خداوند برای شهادت است.
این مراسم با حضور نمازگزاران همراه با تلاوت قرآن کریم و ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

تاریخ خبر: 
پنجشنبه, 3 خرداد, 1403

نظرات

استاد ارجمند ضمن تسلیت این حادثه‌ی سنگین و غم سخت
ای کاش این همه تذکار بر جان امثال من اثر می‌کرد تا دنیا را افقی بالا نظاره می کردیم . روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد

مردان خدا پرده پندار دریدند....

شهادت استاندار جوان و استاندار شهید دکتر مالک رحمتی را از صمیم قلب به همه همشهریان مراغه ای و خانواده محترم ایشان و پدر خانم‌شان مهندس هاشمی و حضور شما استاد گرامی تسلیت می‌گویم.

خدایا این مردم مراغه از جگر سوختند امروز با این تشییع پیکر فرزند خود نشان دادند چقدر عاشق این مرد مهربان و قاطع و با ادب بودند.خدایا رحمتش کن

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.