دیدارمعاون وزیر آموزش وپرورش با آیت الله باریک بین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان، معاون وزیر آموزش وپرورش به همراه مدیرکل و جمعی از مدیران و معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین عصر روز دوشنبه 17 آذر با آیت الله هادی باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفت و گو کردند.

نماینده ولی فقیه با بیان این‌که برای رسیدن به موفقیت به خداوند اتکاء کنید تا به هدف برسید اظهار داشت: روش‌های تعلیمی شما باید در مسیر رشد و تعالی فرهنگ و دین اسلام باشد.

وی در ادامه افزود: اگر معلمان و مدیران آموزش و پرورش با برنامه حرکت کنند می توان امیدوار بود که نسل نوجوان و جوان کشور با تربیت صحیح اسلامی رشد کند.

آیت الله باریک بین با اشاره به اهمیت علم آموزی از دیدگاه اسلام اظهار داشت: آموزش وپرورش نهادی تأثیرگذار در تربیت فرزندان کشور است که با حضور معلمان متعهد این رسالت سنگین بخوبی در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: تمام اندیشمندان و فرهیختگان کشور با تلاش مجموعه خدمت گزاران این نهاد به جایگاه بالای علمی رسیده اند و به نوعی همه فرهیختگان مدیون معلمان و مدیران آموزش و پرورش هستند.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: کسانی که در آموزش و پرورش خدمت می کنند باید با نیتی الهی و خالص و متعهدانه در کار مهم و خطیر تعلیم و تربیت گام بردارند و بدانند اگر فعالیتی با خلوص نیت و اعتقاد قلبی انجام شود به نتیجه می رسد و رضای خداوند را نیز بدنبال خواهد داشت.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام بهرام محمدیان معاون وزیر آموزش و پرورش هم گزارشی از روند آموزشی و تغیر محتوای کتب درسی مقاطع مختلف تحصیلی ارائه کرد.

حجت الاسلام بهرام محمدیان افزود: تولیدعلم باید از سوی اهالی حوزه و دانشگاه انجام شود زیرا با وحدت و انسجام فکری این دو قشر تأثیرگذار می توان به نتایج مطلوبی در مسیر علم ودانش رسید.

وی در پایان گفت: با تغییر کتب درسی دانش جدید وارد مدارس و خانواده ها شده و معلمان زحمتکش که درعرصه علم و فرهنگ تلاش می کنند نیز با علوم جدید می توانند سطح علم و آگاهی خود را در جهت تعلیم و تربیت بهتر فرزندان ایران اسلامی ارتقاء بخشند.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
شنبه, 22 آذر, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.