گردهمایی معاونان پژوهش آموزش و پرورش استان‌های کشور فردا در تنکابن برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار داشت: این نشست سه روزه با هدف هم اندیشی، همسو‌سازی و انتقال تجربیات به ویژه بررسی میزان موفقیت استان‌ها در تحقق برنامه درسی ملی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل سه کمیسیون تخصصی بررسی و تحلیل محتوای آموزشی و پرورشی، تحقیق و پژوهش، پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اضافه کرد: هر یک از کمیسیون‌های تخصصی موضوعات مختلف حوزه کاری خود را مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان تصریح کرد: دراین گردهمایی شیوه مشارکت استان‌ها در تولید بسته آموزشی مرتبط با کار و فناوری شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش، چگونگی افزایش سهم مشارکت 10 تا 20 درصدی استان‌ها در تألیف کتاب‌های درسی در راستای تحقق بند 2-13 سند تحول و تأکید وزیر آموزش و پرورش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی یاد آور شد: علاوه بر آن، این همایش فرصت مناسبی فراهم می‌آورد تا استان‌ها گزارش مستندی از فعالیت‌های نوآورانه و مبتنی بر خلاقیت خود ارائه کنند و در مراسم اختتامیه از استان‌های برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 28 مهر, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.