آموزش و پرورش کیمیاگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الااسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش قم ضمن اشاره به سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) و دهه فجر اظهار کرد: در این مراسم به نمایندگی از علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای قدردانی از زحمات محمد حسین امین جعفری مدیرکل سابق آموزش و پرورش قم حضور دارم.

وی بیان کرد: نزدیک به 36 سال خدمت در آموزش و پرورش و همچنین هشت سال مدیریت در آموزش و پرورش قم نشان از توفیق بالای آقای امین جعفری است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش افزود: امیدوارم آقای امین جعفری در جاهای دیگر منشا خیر باشند.

وی با بیان اینکه آموزش پرورش کیمیاگری است گفت: در آموزش و پرورش باید ظریف کار کرد به این علت که با روح بچه‌ها سر و کار داریم.

بهرام محمدیان تصریح کرد: خدمت به معلم‌ها وظیفه ما است و باید آن‌ها را تکریم کنیم.

وی با بیان اینکه در پیروزی انقلاب ما دلایل متعددی دخیل بودند گفت: فکر اسلام، مردم و رهبری امام(ره) سه دلیل اصلی موفقیت انقلاب ما بوده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انقلاب‌های اخیر در کشورهای عربی عنوان کرد: دلیل اصلی عدم موفقیت این انقلاب‌ها نبود رهبری است.

وی بیان کرد: اگر در مصر و لیبی رهبر توانمندی حضور داشت چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد و ما باید خدا را به خاطر این نعمت بزرگ شاکر باشیم.

وی تاکید کرد: در این 35 سال مردم ما نشان دادند که به تحریف‌ها توجهی نمی‌کنند و پشت سر رهبری هستند.

بهرام محمدیان ادامه داد: امیدواریم دستگاه تعلیم و تربیت نسل آینده را مانند نسل انقلاب تربیت کند و زمینه ساز انقلاب جهانی امام زمان(عج) باشد.

تاریخ خبر: 
شنبه, 19 بهمن, 1392

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.