تبلیغ بدون مجوز و غیرقانونی کتب کمک آموزشی سوم و هفتم، همچنان در صدا و سیما ادامه دارد

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش در بازدید از «نسیم»: تبلیغ بدون مجوز و غیرقانونی کتب کمک آموزشی سوم و هفتم، همچنان در صدا و سیما ادامه دارد/ این کار، تعدی به حقوق عمومی است و به نظرم، دادستان هم می‌تواند علیه این اقدام غیرقانونی اعلام جرم کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در بازدید از خبرگزاری «نسیم»، با اشاره به استمرار تبلیغ غیرقانونی کتاب‌های کمک آموزشی به ویژه کتاب‌های سوم و هفتم در رسانه ملی گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که اگر کتاب‌های کمک آموزشی مجوز و تأییدیه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی را در طرح "سامان‌بخشی منابع آموزشی" نداشته باشند، نباید تبلیغ شده یا وارد مدارس شوند.
با وجود چندبار اعلام و تذکر، این روند اشتباه همچنان در صدا و سیمای ما ادامه دارد. از رسانه ملی می‌خواهیم همانطور که برای سلامت مواد غذایی احساس مسئولیت می‌کنند، نسبت به سلامت آموزش و تربیت بچه‌ها هم قدری احساس مسئولیت کنند و وجدان خود را نسبت به مضرات این نوع تبلیغات غیرقانونی قاضی کنند. این حرکت غیرقانونی، "تعدی به حقوق عمومی" است و به نظرم دادستان هم می‌تواند علیه این حرکات اعلام جرم کند.

مشروح گفتگو با معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش درباره گذشته، حال و آینده نظام آموزش و پرورش کشورمان، طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

تاریخ خبر: 
يكشنبه, 14 مهر, 1392

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.